قطعات خودرو

گزینه واردات به ایران داچیا داستر جدید، قیمت پایه کمتر از 20 هزار یورو

داچیا داستر جدید

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، داچیا داستر از جمله خودروهای محبوب و پرفروش در بازار اروپا به شمار می‌آید. نسل جدید پذیرش سفارشات داچیا داستر جدید از ماه مارس آغاز می‌شود و تحویل آن در بهار آتی آغاز خواهد شد.

 

نسل دوم این خودرو در سال 2017 معرفی شد و اکنون جای خود را به نسل سوم می‌دهد که در دسامبر به صورت رسمی معرفی شد. در حال حاضر تنها این خودرو با برند داچیا عرضه می‌شود و مدتی بعد داستر با برند رنو عرضه خواهد شد.

 

نسخه پایه داچیاداستر، اسنشیال نام دارد که با قیمت پایه 19690 یورو به فروش می‌رسد. نسخه میان‌رده اکسپرشن بین 21600 تا 26600 دلار یورو قیمت دارد. در نهایت بالاترین تیپ این خودرو اکستریم است که بین 23100 تا 28100 یورو قیمت دارد.

 

داچیاداستر جدید براساس پلتفرم CMF-B گروه رنو توسعه یافته است و فاصله بین‌ دومحور کمتری نسبت به داچیا لوگان، ساندرو و جوگر دارد. فاصله بین محور این خودرو 2657 میلی‌متر است. صندوق عقب داچیا داستر نیز 472 لیتر حجم دارد.

 

 

داچیاداستر جدید با سه نوع پیشرانه به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌های پایه این خودرو با موتور یک لیتری توربوشارژر دوگانه سوز با قدرت 100 اسب‌بخار و گیربکس دستی به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ها میانی از موتور 1.2 لیتری توربوشارژر بنزینی به همراه سیستم هیبریدی خفیف بهره می‌برند که 130 اسب‌بخار قدرت دارد و گیربکس شش سرعته دستی نیز انتقال قدرت را انجام می‌دهد. در نهایت بالاترین نسخه این خودرو داچیا داستر هیبرید است که از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری به همراه موتور برقی با 140 اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. تنها نسخه‌های میانی رنو داستر با سیستم هیبریدی خفیف به سیستم چهار چرخ محرک مجهز خواهند بود.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *