قطعات خودرو

اتحاد صنوف خودرویی اصل است

به گزارش قطعات خودرو؛ علیرضا نیک‌آئین رئیس هیات مدیره اتحادیه تعمیرکاران در جمع دو هیات مدیره صنف لوازم یدکی و صنف خود با اشاره به روابط حسنه بین دو  هیات مدیره گفت: دیدگاه رسانه به نقد کشیدن است و به چالش کشیدن موضوعات تا رفع عیب موجود از رسالت‌های یک رسانه است و رسانه قطعات خودرو به خوبی در این بخش رسالت خود را به انجام رسانده است.

 

بیشتر بخوانید: نگاه غلط، بخشی‌نگری

 

علیرضا نیک‌آئین ادامه داد: ما نباید در قبال طرح‌ها و موضوعات سکوت کنیم و باید ببینیم منافع مشترک همه اتحادیه‌های خودرویی چیست و در راستای آن گام برداریم، ما منافع مشترکی داریم که باید بر آن تمرکز کنیم.

 

بیشتر بخوانید: سید احمد حسینی: همه بدانند اتحادیه‌های خودرویی از این پس مطالبه‌گر خواهند بود

 

وی با اشاره به نشست خبری خود که به همت رسانه قطعات خودرو برگزار شده بود، گفت: در اوایل طرح شناسه کالا من صراحتا اعلام کردم این طرح اشکالات اساسی دارد و اجرای طرح برای مقاصد دیگری است و این رسانه بود که صدای اعتراض ما را رساند و بعد از آن بود که ما به جلسات دعوت شدیم و نقطه نظرات خود را بیان کردیم.

 

تماشا کنید: گزارش تصویری جلسه مشترک اتحادیه لوازم یدکی و تعمیرکاران

 

رئیس هیات مدیره اتحادیه تعمیرکاران تصریح کرد: نیازمند تشکیل یک کارگروه خودرویی در اتحادیه‌های همگن هستیم و نمایشگاه‌ سپاس که برگزار شد تلاشی بود بر این موضوع که متاسفانه آن همراهی لازم اتفاق نیافتاد.

 

 

وی با اشاره به نمایشگاه سپاس گفت: نمایشگاه مرکز تلاقی همه صنف‌هاست، نمایشگاه محلی است برای همین گفتمان و اتحاد همه اتحادیه‌های خودرویی اما متاسفانه در میانه راه اجرای نمایشگاه اتومکانیک سپاس عزیزان ما را رها کردند، ما باید این طرز فکر را تغییر دهیم.

 

 

علیرضا نیک‌آئین با اشاره به نزدیکی انتخابات اتاق اصناف گفت: ما باید یکدیگر را حمایت کنیم و تیمی در اتاق اصناف حرف بزنیم، اتحاد در انتخابات اتاق اصناف یک اصل است.

 

 

وی با تاکید بر نقش پذیری هریک از اصناف در حوزه خودرو گفت: ما به مانند دکتر هستیم و توزیع‌کنندگان قطعات به مانند داروساز و همواره این دو باید در کنار هم و با هماهنگی یکدیگر فعالیت کنند و هریک در کار یکدیگر نباید دخالت کند اما بر اساس توافقات صرفا در حد اورژانس تعمیرکار می‌تواند کالا در تعمیرگاه داشته باشد اما باید این نکته را ذکر کنیم به هر حال این لوازم یدکی هم از بازار تهیه می‌شود و منافاتی با اصل موضوع ندارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *