قطعات خودرو

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | با گردهم‌آیی متخصصان صنعت خودرو نمایشگاه استانبول تمام شد

پس از یک وقفه طولانی بیش از دو سال در پی پاندمی کرونا، نمایشگاه بین‌المللی تجارت بین‌المللی پیشرو در صنعت خودرو ترکیه، اتومکانیکا پلاس استانبول (Automechanika Istanbul Plus) در مرکز نمایشگاه و کنگره تویاپ TUYAP استانبول برگزار شد. 

این نمایشگاه تا عصر ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ به عنوان مرکزی برای گردهمایی متخصصان صنعت خودرو دایر بود.

برترین برندها آمدند

نام‌ها، برندها و انجمن‌های برتر آسیا و اروپا در اتومکانیکا استانبول پلاس که توسط مس فرانکفورت استانبول و نمایشگاه هانوفر ترکیه برگزار شد، گردهم آمده بودند. 

قطعات و سیستم‌ها، سیستم‌ها و اتصالات الکترونیکی، لوازم جانبی و سفارشی‌سازی، مدیریت ناوگان و کارگاه، تشخیص و تعمیر عیب، کارواش و مراقبت خودرو، سیستم‌های سوخت و رانندگی جایگزین، لاستیک‌ها و چرخ‌ها، بدنه و رنگ‌سازی، رانندگی مستقل و خدمات تحرک از جمله این موارد بودند.

حضور ۶۵۲ شرکت از ۱۲۱ کشور

در مراسم افتتاحیه اتومکانیکا استانبول پلاس که در آن ۶۵۲ شرکت غرفه‌دار و هزاران بازدیدکننده حرفه‌ای از ۱۲۱ کشور حضور داشتند، آنیکا کلار، مدیر کل نمایشگاه هانوفر ترکیه گفته است: که همه‌گیری نمایشگاه‌های تجاری را که ضروری‌ترین عنصر یک صنعت مبتنی بر برخوردهای شخصی است، وادار کرده است.

برای تطبیق خود با دنیای دیجیتال «پس از ماه‌ها تحقیق و تجزیه و تحلیل در مورد رویدادهای تجارت دیجیتال و مدل‌های کسب‌وکار در سراسر جهان، ما با موفقیت یک پلتفرم دیجیتال را به عنوان یک ویژگی به‌ویژه برای به حداکثر رساندن کارایی نمایشگاه تجاری خود برای همه متخصصان صنعت خودرو طراحی کردیم. 

نمایشگاه هم دیجیتال و فیزیکال

ما این مفهوم را “PLUS” نامگذاری کردیم تا فرصت‌ها و تجربیات جدید بیشتری را برای شرکت‌کنندگان به صورت فیزیکی در محل برگزاری و همزمان در بستر دیجیتال فراهم کنیم. 

اکنون خوشحالیم که از متخصصان صنعت خودرو استقبال می کنیم که با ویژگی های ارائه شده توسط پلت فرم دیجیتال ما قادر به سفر برای نمایشگاه نیستند.” 

فرصت‌های جدی برای تولیدکنندگان ترکیه‌ای

مایکل یوهانس، معاون تحرک و لجستیک مس فرانکفورت و مدیر برند اتومکانیکا سخنرانی خود را در مراسم افتتاحیه با به اشتراک گذاشتن هیجان و شادی خود از اینکه سرانجام پس از یک وقفه طولانی با غرفه داران، بازدیدکنندگان، انجمن‌ها و کارشناسان صنعت خودرو در استانبول دوباره گرد هم آمد، آغاز کرد.

یوهانس اظهار داشت که “استانبول از اولین دوره برگزاری نمایشگاه اتومکانیکا در سال ۲۰۰۱، به موازات رشد صادرات ترکیه در صنعت خودرو، هر سال بهبود می‌یابد. هر ساله، ما با افتخار میزبان ۱۵ رویداد اتومکانیکا در سراسر جهان هستیم و خوشحالیم که چهار نمایشگاه تجاری اتومکانیکا از جمله اتومکانیکا استانبول پلاس، قبل از پایان سال جاری برگزار شد. 

تمامی این رویدادها فرصت‌های جدی در بازارهای مناطق مختلف را برای تولیدکنندگان ترکیه‌ای محفوظ می‌دارد.

آخرین روندها، پیشرفت ها و اطلاعات به روز در مورد موضوعات حمل و نقل الکترونیکی در آکادمی اتومکانیکا ارائه شد.

آکادمی همچنان فعال

همچون سال های گذشته، آکادمی اتومکانیکا بستری را برای سخنرانان متخصص فراهم کرد تا بینش و نظرات خود را در مورد پیشرفت‌های فعلی و فناوری‌های آینده با متخصصان صنعت به اشتراک گذاردند. 

عمدتاً در مورد موضوعات فناوری‌های آینده تحرک و لجستیک، جلسات تعاملی، ارائه ها و نمایشگاه ها برای ارائه اطلاعات دقیق در طول برنامه رویداد ویژه آکادمی اتومکانیکا برگزار می‌شود. 

برای اولین بار در این دوره از اتومکانیکا استانبول پلاس، تمامی محتوای آکادمی اتومکانیکا به صورت زنده بر روی پلتفرم دیجیتال پخش شد و این نمایش تا روزهای دیگر هم قابل دسترسی‌ست.

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | دوبی بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت خدمات خودروی خاورمیانه را میزبانی می‌کند

چهار نمایشگاه تجاری اتومکانیکا در راه است

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | گزارش کامل؛ در فرانکفورت چه گذشت؟

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *