قطعات خودرو

احمدرضا رعنایی: نمایشگاه سپاس فرصتی مغتنم برای تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان است

احمدرضا رعنایی عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی می‌گوید: استقبال از نمایشگاه‌‎های تخصصی حوزه لوازم یدکی منوط به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق و درست است. توان و شناخت اتحادیه‌های لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران و همکاری بخش‌های مرتبط با این حوزه نویدبخش نمایشگاهی پربار است.

 

بیشتر بخوانید: اهداف آموزشی برای برگزارکنندگان نمایشگاه اتومکانیک سپاس مهم است

 

 

احمدرضا رعنایی در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه اتومکانیک سپاس بیان کرد: در دو نمایشگاهی که به طور تخصصی از طرف اتحادیه لوازم یدکی و ماشین آلات تهران برگزار شد، ما حضور فعال داشتیم؛ یکی که در برج میلاد برگزار شد و دیگری در ضلع جنوبی مصلی که هر دو به خوبی برگزار شد و بازخوردهای خوبی داشت و به نوعی باتوجه به توانی که اتحادیه‌های لوازم یدکی و مکانیسین‌ها در سطح کشور دارد، امید است یکی از پررونق‌ترین نمایشگاه‌ها در سطح کشور برگزار شود.

 

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه اتومکانیک سپاس فرصت مغتنمی برای تقدیر از پیش‌کسوتان صنوف و صنایع خودرویی، صنعتگران و مدیران لایق، کارآفرینان خستگی ناپذیر و سرمایه گذاران پرانگیزه است اظهار کرد: استقبال از نمایشگاه‌‎های تخصصی حوزه لوازم یدکی منوط به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق و درست است. توان و شناخت اتحادیه‌های لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران و همکاری بخش‌های مرتبط با این حوزه نویدبخش نمایشگاهی پربار است.

 

بیشتر بخوانید: درباره نمایشگاه اتومکانیک سپاس

 

 

احمدرضا رعنایی در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر اهمیت برگزاری سمینارهای مختلف نمایشگاهی عنوان کرد: بحث آموزش یکی از بحث‌های مهمی است که می‌تواند در این نمایشگاه مورد توجه قرار بگیرد. نمایشگاه سپاس فرصتی مغتنم برای تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان است و امید داریم این نمایشگاه یکی از پررونق‌ترین نمایشگاه‌های کشور باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *