قطعات خودرو

اعضای صنف با اتحادیه ارتباطی ندارند / با شرکت در انتخابات اتحاد خود را نشان دهیم

یکی از پیش‌کسوتان صنف لوازم یدکی عدم اطلاع‌رسانی اتحادیه به اعضا را معضلی جدی می‌داند و می‌گوید: لوازم یدکی قاچاق از مبادی رسمی کشور و از گمرک وارد کشور می‌شود و دولت با نظارت بیشتر به راحتی می‌تواند جلوی آن را بگیرد. اتحادیه نیز با سر و سامان دادن بهتر بازار لوازم یدکی خودرو باید از پیش‌کسوتان و اشخاصی که سالم هستند و آبرو و اعتباری دارند، دفاع کرده تا کمترین آسیب به آنها وارد شود.

 

 

بیشتر بخوانید: مالیات؛ بلای جان اعضای صنف لوازم یدکی شده است

 

 

صائب چوپان از فروشندگان پیش‌کسوت لنت در پاساژ توحید در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو با بیان اینکه شرکت در انتخابات یکی از وظایف صالی اعضای صنف است بیان کرد: در دور اول انتخابات که در 15 اسفندماه 1400 برگزار شده بود نیز شرکت کردم و دوستان بسیاری را همراه خودم به انتخابات آوردم. در این دور از انتخبات که 10 خرداد برگزار می‌شود هم شرکت خواهم کرد.

 

بیشتر بخوانید: اهالی پاساژ کاشانی درباره انتخابات چه نظری دارند؟

 

چوپان با اشاره به مشکل مالیاتی اعضای صنف لوازم یدکی می‌گوید: سازمان امور مالیاتی در سال جدید مالیات را بر اساس تراکنش مالی دریافت می‌کند که این اقدام غیر کارشناسی باعث ضرر و زیان ما می‌شود. اتحادیه لوازم یدکی در طی این سال‌ها با وجود اشخاص باتجربه‌ای چون علی اکبر بخشی و غلامحسین حمزه خدمات موثری داشته اما قطعا کافی نبوده است و مشکلات ما همچنان ادامه دارد.

 

 

 

وی در پاسخ این سوال که به چه اشخاصی رأی خواهید داد و آیا به نتیجه نهایی رسیده‌اید؟ اظهار کرد: تمام نامزدهای انتخاباتی را می‌شناسم و بررسی‌های زیادی برای نهایی شدن انتخاب خواهم داشت. گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان تاکنون تبلیغات خوبی داشتند و توانسته‌اند برنامه‌ها و اهداف خود را به گوش اعضا برسانند. کرسی هیئت مدیره باید در اختیار اشخاصی قرار بگیرد که توانایی و عزم جدی برای رفع موانع داشته باشند.

 

 

 

نوری یکی از دیگر از فروشندگان پیش‌کسوت پاساژ توحید با اشاره به سابقه 50 ساله خود در بازار لوازم یدکی خودرو بیان کرد: در تمامی سال‌هایی که در صنف لوازم یدکی فعالیت داشتم در انتخابات شرکت کرده‌ام و معتقدم گره از مشکلات ما به دست خود ما باز خواهد شد و با شرکت حداکثری، اتحادیه توان بیشری برای حل مشکلات خواهد داشت.

 

 

نوری درباره کالای قاچاق و اجرای طرح شناسه دار کردن کالا گفت: لوازم یدکی قاچاق از مبادی رسمی کشور و از گمرک وارد کشور می‌شود و دولت با نظارت بیشتر به راحتی می‌تواند جلوی آن را بگیرد. اتحادیه نیز با سر و سامان دادن بهتر بازار لوازم یدکی خودرو باید از پیش‌کسوتان و اشخاصی که سالم هستند و آبرو و اعتباری دارند، دفاع کرده تا کمترین آسیب به آنها وارد شود.

 

 

 

شعبان مولائی از دیگر فروشندگان پیش‌کسوت پاساژ توحید درباره دلیل شرکت در دور دوم انتخابات اتحادیه لوازم یدکی بیان کرد: شرکت در انتخابات بیشتر از هر چیزی اتحاد اعضای صنف را نشان خواهد داد و این مهم یکی از دلایل اصلی شرکت من و ترغیب دوستان به رأی دادن است.

 

 

مولائی درباره عملکرد هیئت مدیره قبلی اظهار کرد: بنده در جریان اتفاقات و جلسه‌ها و کارهای دوستان در اتحادیه هستم و با قاطعیت اعلام می‌کنم کارهای بزرگ و مهمی در اتحادیه از جانب علی اکبر بخشی، غلامحسین حمزه و … صورت گرفته اما اعضای صنف هیچگونه اطلاعی از آن ندارند و همین بی‌اطلاعی باعث نارضایتی شده و آنها فکر می‌کنند اتحادیه تنها پروانه کسب صادر می‌کند و هیچ کاری برای آنها نکرده است.

 

 

این پیش‌کسوت بازار لوازم یدکی تصریح کرد: هیئت مدیره جدید اتحادیه، ضمن دانش و توان برای حل مشکلات باید به طور مداوم به اعضا اطلاع‌رسانی کند و از کارهای صورت گرفته و اتفاقات همه را باخبر کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *