قطعات خودرو

تراکتور مفهومی نیوهالند رقیب دور و نزدیک لامبورگینی

تراکتور نیوهالند استرادل

وقتی حرف از تولید تراکتور و خودرو در یک برند مطرح است معمولا اسامی همچون پورشه، فورد یا میتسوبیشی نیز به ذهن متبادر می‌شود. یکی دیگر از اسامی که باید به این لیست اضافه کرد، فیات است . شرکت فیات خودروهای کشاورزی خود را با اسامی مختلفی تولید کرده اما یکی از قدیمی‌ترین این اسامی که متعلق به خانواده آنیلی بوده، نیوهالند است.

نیوهالند کمپانی شناخته شده در صنعت کشاورزی بوده و تاریخچه‌ای بیش از 100 ساله در حوزه تولید خودروهای کشاورزی دارد. از دستگاه‌های کوچک گرفته تا وسایل صنعتی بزرگ در این کارخانه تولید شده است. حالا نیوهالند جدیدترین تراکتور مفهومی خود را با نام استرادل معرفی کرده‌است.

نیوهالند استرادل توسط شرکت مشهور پینین‌فارینا انجام شده که یکی از بهترین و مهم‌ترین شرکت‌های طراحی دنیا است که بسیاری از خودروهای شناخته شده در این کارخانه طراحی و معرفی شده‌اند. نیوهالند استرادل به طور اختصاصی برای مزارع تاک و انگور طراحی شده، جایی که باید حداکثر دقت در عبور از مسیرهای تنگ وجود داشته تا آسیبی به تاک‌ها و انگورها نرسد. پینین‌فارینا طوری این تراکتور را طراحی کرده که کابین آن شبیه به یک بطری به نظر رسیده و از نظر امکانات کاملا فوق العاده است و انتظار چنین امکاناتی در یک خودروی کشاورزی نیست. بعید نیست نیوعالند با معرفی این تراکتور مفهومی در آینده نزدیک به رقیب جدی برای لامبورگینی تبدیل شود. هرچند استرادل مفهومی بوده اما نیوهالند اعلام کرده این تراکتور از پیشرانه و قوای محرکه الکتریکی برخوردار است.

منبع

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *