قطعات خودرو

تولیدی‌های صنفی ساماندهی شده‌اند و تاکنون 303 میلیون کدرهگیری صادر شده است

محمدمهدی برادران در حاشیه مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران در گفتگو با «قطعات خودرو» گفت: برای اصلاح نظام بازار لوازم یدکی اقدامات بسیاری انجام شده و از همت تولیدکنندگان قطعات خودرو تشکر می‌کنم.

او که یکی از مدعوین مراسم افتتاحیه نمایشگاه قطعات خودرو تهران بود ادامه داد: این نمایشگاه تجلی اقدامات تولیدکنندگان است و حضور 45 شرکت دانش‌بنیان در این دوره از نمایشگاه نشان از رشد این بخش داشته و همه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دارای کالاهایی با کدرهگیری بوده و شفافیت را پیگیری کرده‌اند و ضمانت کالاها را در این بخش بالا برده‌اند.

 

 

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با اشاره به سامانه جامع تجارت اعلام کرد: در مجموعه 149 قلم کالا از سامانه جامع تجارت کدشناسه دریافت کرده‌اند و در مجموع بیش از 303 میلیون شناسه رهگیری برای هر کالا صادر شده و امروز در بازار کالای بدون شناسه وجود ندارد.

 

 

محمدمهدی برادران بار دیگر با تمجید از تولیدکنندگان قطعات خودرو گفت: امروز در حوزه تولید قطعات خودرو مانند باتری خودکفا بوده و در بدترین قسمت 48 درصد تولید داخلی است و مابقی نیاز کشور باید از طریق واردات تامین شود که دستیابی به چنین اطلاعات به دولت برای تنظیم بازار کمک می‌کند.

 

 

معاون صنایع عمومی با اشاره به تولیدی‌های صنفی گفت: هنوز هستند کسانی که لوازم یدکی را به صورت زیرپله‌ای تولید کرده و اما آن دسته از شرکت‌هایی که کالای استاندارد تولید می‌کردند در قالب تولیدی‌های صنفی ساماندهی شدند و امیدواریم اگر کسی کالای با کیفیت تولید می‌کند به جمع تولیدکنندگان پیوسته باشد و ما امروز در کالای بدون شناسه کالا و کدرهگیری نداریم.

 

اخبار هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *