قطعات خودرو

سیداحمد حسینی و علیرضا نیک‌آئین در انتخابات اتاق اصناف تهران

پروسه انتخابات اصناف استان تهران شروع شده و نامزدها برای کسب کرسی در هیات رئیسه انتخابات اتاق اصناف ثبت نام‌کردند در این پروسه که تنها روسای اتحادیه‌ها در انتخابات شرکت خواهند کرد سهم اعضای خودرویی 14 رای خواهد بود که از 132 رای قابل اخذ عدد قابل توجهی است.

 

 

به گزارش قطعات خودرو؛ در میان نامزدها برای کسب پنج کرسی هیات رئیسه نام دو نفر از روسای اتحادیه‌های خودرویی به چشم می‌خورد که اتفاق بسیار خوبی است، اتاق اصناف تهران نیازمند تحول جدی است، به طوریکه هیات رئیسه‌ای در آن تشکیل شود تا بتواند پیگیری مطالبات اصناف از دولت شود.

 

 

سید احمد حسینی که به تازگی ریاست اتحادیه را برعهده گرفته است برای انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران ثبت نام کرده و فرصت مناسبی است تا اتحادیه‌های خودرویی با نیروهای تازه نفس بتوانند در اتاق اصناف برای تغییر و تحول اساسی در این اتاق فعالیت کنند.

 

 

به نظر می‌رسد اتاق اصناف همچون دیگر تشکل‌ها همچون اتاق بازرگانی از روند برخوردی صرفا خارج شده و مطالبات اصناف را نیز پیگیری کنند و صرفا ماشین ابلاغیه‌های مختلف برای اصناف نباشند، در میان اصناف صنوفی همچون لوازم یدکی هستند که تعداد عضو بسیاری دارند و این فرصت باید مغتنم شمرده شود و با اتحاد همه 14 اتحادیه خودرویی و با رایزنی دیگر روسای اتحادیه‌های تحولی اساسی در سطح صنوف رخ دهد.

 

بیشتر بخوانید: نامه مهم هیات مدیره اتحادیه به وزیر صمت / دیدار سید احمد حسینی با وزیر صمت

 

از دیگر کسانی که برای انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران ثبت نام کرده‌اند می‌توان به علیرضا نیک‌آئین اشاره کرد که او نیز با سابقه طولانی در اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گزینه مناسبی در کنار سید احمد حسینی برای انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران است.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *