قطعات خودرو

سید مهدی کاظمی: نگذارید بین مسجد و اتحادیه فاصله بیفتد

سید مهدی کاظمی، خزانه‌دار و سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران ضمن تاکید بر حضور گسترده اعضای صنف در انتخابات اتحادیه و خدمات زیاید اعضای صنف، خواهان توجه بیشتر به این صنف شد.

 

 

 

به گزارش قطعات خودرو، سید مهدی کاظمی در جلسه‌ای به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین مرسلی امام جماعت مسجد اکباتان که اعضای هیات مدیره فعلی و آینده اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران حضور داشتند، گفت: ما همیشه از نظرات و صحبت‌های حاج آقا مرسلی در زمینه‌های مختلف بهره می‌بریم و خوشحالم این جلسه به میزبانی ایشان برگزار شد. از غلامرضا بخشی‌زاده که با وجود بیماری در این جلسه حضور دارند نیز ممنونم و امیدوارم صحبت‌های ما راهگشای هیات مدیره جدید باشد.

 

بیشتر بخوانید: اتحاد و انسجام اتحادیه لوازم یدکی از هرچیزی مهم‌تر است

 

 

او با اشاره به خدمات صنف لوازم یدکی از بدو انقلاب تا امروز عنوان کرد: صنف لوازم یدکی خودرو از ابتدای انقلاب اسلامی هر زمان و در هر زمینه‌ای که می‌توانستند کمک کرده‌اند. آنها از جان و مال خود دریغ نداشتند و خود را به بهترین شکل ثابت کرده‌اند. بنده حدود 60 سال در خدمت صنف هستم و از نزدیک شاهد کارهای خیر و جانفشانی‌های اعضای صنف لوازم یدکی بوده‌ام. بی‌انصافی است اگر خدمات این صنف بزرگ را نادیده بگیریم.

 

گزارش تصویری: دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرسلی با اعضای هیات مدیره منتخب و فعلی

 

سخنگوی اتحادیه ضمن تاکید بر حضور حداکثری اعضای صنف پای صندوق رأی اظهار کرد: اعضای صنف لوازم یدکی با اطلاع از اینکه در صورتی که انتخابات دور دوم به حد نصاب نرسد این اتحادیه با اتحادیه همگن دیگری ادغام خواهد شد احساس خطر کردند و وظیفه خود دانستند برای جلوگیری از این اتفاق رأی بدهند و مشارکت بسیار خوبی داشتند و در 10 خردادماه حماسه‌ای بی‌بدیل را رقم زدند.

 

 

کاظمی درباره عملکرد هیات مدیره قبلی اتحادیه یادآور شد: تک تک اعضای هیات مدیره قبلی با تمام توان خود سعی کردند در راستای اهداف اعضای اتحادیه گام بردارند و مواقعی از زندگی و تفریحات خود صرف نظر کردند تا به کارهای محوله سرعت بیشتری بدهند.

 

 

او ضمن تبریک به اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه بیان کرد: همه کاندیداهای انتخابات از جنس صنف بودند و از بازار لوازم یدکی اطلاع کافی دارند. اعضای منتخب با همدلی و کوشش می‌تواند در جهت پیشبرد خواسته‌های به حق اعضا گام بردارد و مطمئن هستم اتحادیه با قدرت و توان بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد. امیدواریم هیئت مدیره جدید با تدابیر لازم بازار قطعات خودرو را به سمت شفافیت و آرامش بیشتر سوق دهند.

 

 

سید مهدی کاظمی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: از امام جماعت مسجد اکباتان و تمامی دوستانی که متولی مسجد هستند تقاضا دارم نگذارید بین مسجد و اتحادیه فاصله بیفتد. ما هر چه در این صنف داریم به برکت حضور بزرگانی است که راهنمای ما بوده‌اند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *