قطعات خودرو

اکستریم؛ لیدر بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

اکستریم

مدیر فروش برند اکستریم : در زیر برند اکستریم، شعاری با این مضمون وجود دارد: «BORN FOR MORE» (آمده برای بیشتر) که به‌جرات می‌توانم بیان کنم ماهیت این برند در این سه کلمه ساده نهفته شده است.

 

به گزارش قطعات خودرو به نقل از  اخبار خودرو، شرکت صنایع خودروسازی مدیران خودرو با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت‌خودرو در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه‌اندازی شد. مدیران خودرو، نخستین شرکت خودروسازی است که محصولات چینی را در اوایل دهه ۸۰ شمسی به‌بازار ایران عرضه کرد.

 

 

درحقیقت اکستریم برند لوکس مدیران خودرو خواهد بود که در ابتدای کار، قرار است سه محصول کراس‌اوور را به‌بازار عرضه کند.

 

آشنایی با اکستریم

کمپانی چری در ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی از برند پریمیوم و لوکس خود با نام EXEED (اکسید) رونمایی کرد. در همان سال بود که این برند نخستین محصول خود را که یک خودرو کراس‌اوور میان‌سایز بود، با نام TX و در قالب یک کانسپت، در موتورشو بین‌المللی فرانکفورت معرفی کرد. پس از آن دو محصول دیگر در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی تولید و در نخستین گام در چین عرضه شد.

 

شرکت خودروسازی مدیران خودرو (که شریک تجاری و نماینده انحصاری چری در ایران است) با تغییر نام برند اکسید به اکستریم، قصد عرضه محصولات لوکس‌تر این برند در بازار کشورمان را دارد.

 

اکستریم؛ لیدر بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

 

نگاهی به برند اکستریم

در مراسم معارفه برند اکستریم، مهندس حسین شریعت به‌عنوان عضو هیات‌مدیره شرکت مدیران خودرو، در سخنانی گفت: « امروز روز بسیار خاصی برای مجموعه مدیران خودرو است؛ چراکه بعد از ۲۰ سال کار مداوم و تلاش شبانه‌روزی مجموعه بزرگ مدیران خودرو، قصد داریم برندی را به بازار معرفی کنیم که به باور ما، یعنی اولین شرکتی که خودروهای چینی را وارد بازار ایران کرده است؛ از هر جهت برندی بسیار متفاوت است.امیدواریم که با باز شدن درهای بازار ایران به‌روی تمام خودروها به‌ویژه مدل‌های وارداتی، بتوانیم توسط این برند با برندهای روز دنیا رقابت کنیم. در این زمینه امیدوارم بتوانیم خدمات، سرویس‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی را به‌تمام هموطنانمان عرضه کنیم.»

 

در ادامه مراسم، آقای مِن (معاون مدیرعامل شرکت صنایع خودروسازی مدیران خودرو) تاکید کرد: «اکستریم به‌عنوان یک برند لوکس در بازارهای جهانی و بازار ایران حضور خواهد داشت. این برند در بخش مهندسی محصولات خود، از دو کمپانی مطرح یعنی لندروور و ب‌ام‌و کمک گرفته تا سطح محصولاتش را ارتقا داده و خودرو لوکسی را که تا به‌امروز داشتن آن را تجربه نکردید، در اختیار شما مشتریان قرار دهد.»

 

اکستریم؛ لیدر بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

 

اکستریم؛ لیدر بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

 

آقای مایکل (مدیر برند اکستریم) درباره شعار BORN FOR MORE (آمده برای بیشتر) توضیحاتی را ارائه کرد: «جمله «BORN FOR MORE» (آمده برای بیشتر) که شعار جهانی برند ما نیز است، به‌نوعی به‌تولید این محصول اشاره می‌کند و به‌معنای هم‌ترازی با نوآوری‌های جدید اروپایی و همچنین اشتیاق و شهامت برای شکستن سنت‌ها و محدودیت‌هاست. این جمله همچنین به‌معنای سبک و باور زندگی با تجربیات جدیدی است که فلسفه شرکت ما نیز بر همین اساس است. ما قصد داریم مشتریان خود را با محصولات پیشرفته و تجربیات جدید آشنا کنیم.

 

همچنین برند اکستریم با فضانوردان با تجربه که روحیه منحصربه‌فرد اکتشاف دارند نیز همکاری می‌کند. همان‌طور که در بخشی از مراسم معارفه اشاره شد، هنر جنبه‌ای دیگر از برند اکستریم است که در حال توسعه و گسترش در سطح جهانی است.

 

ما از سال قبل بر این موضوع تمرکز کردیم تا اکستریم به‌عنوان یک برند لوکس جهانی معرفی شود. در خاورمیانه نیز برند اکستریم در بازارهایی نظیر عربستان سعودی، امارات‌متحده‌عربی، کویت و قطر با موفقیت عرضه شده است. اکستریم یک برند نوظهور و در حال توسعه است که ما متعهدیم این برند را به‌عنوان یک برند شناخته‌شده در سطح و کلاس جهانی به‌دنیا معرفی کنیم.»

 

برنامه‌های اکستریم در بازار ایران

پس از پایان مراسم معرفی برند اکستریم، آقای جک‌لی (مدیرعامل کل شرکت صنایع خودروسازی مدیران‌خودرو) در پاسخ به‌این سوال که هدف از عرضه محصولات جدید با برند اکستریم در بازار ایران چیست و برنامه شما برای آینده این برند در ایران چه خواهد بود؟ گفت: «در دنیای خودروسازی شاهد حضور برندهای لوکسی هستیم که خودروسازان مطرح آن‌ها را ایجاد کرده‌اند. به‌عنوان مثال برند لوکس تویوتا، لکسوس است. در همین زمینه ما با ایجاد یک استراتژی نوین، مشابه خودروسازان مطرح از جمله ب‌ام‌و و مرسدس‌بنز قصد داریم تا یک محصول نوین و البته جدید را به‌دست مشتریانمان برسانیم. هدف ما از عرضه اکستریم، ارائه سطح بالایی از ویژگی‌های لوکس و مدرن در خودروهاست که در این کلاس، منحصربه‌فرد خواهد بود. ما در این زمینه برنامه بلندمدتی داریم.»

 

در ادامه آقای مایکل گفت: «اکستریم یک برند لوکس است که سطح انتظار مشتریان را ارتقا خواهد داد و به‌خوبی پاسخگوی نیازهای آن‌‎ها خواهد بود. ما باور داریم که اکستریم می‌تواند در بازار ایران به‌جایگاه منحصربه‌فردی دست یابد که در بازار جهانی نیز به‌زودی شاهد چنین جایگاهی برای این برند خواهیم بود. اما درباره محصولات پلاگین-هیبرید و هیبرید باید بگویم که تمام برند به‌این سمت در حال حرکت است و قطعا ما نیز برنامه‌های برای آن خواهیم داشت.»

 

اکستریم؛ لیدر بازار کشور در عرضه خودروهای لوکس

 

اکستریم و همکاری با بزرگان خودرویی جهان

همچنین لازم به ذکر است که اکستریم برای جلب اعتماد مشتریان و تولید محصولاتی با کیفیت، سعی کرده از با کیفیت ترین و مطرح ترین تامین کنندگان بین المللی، مانند بورگ وارنر( تولیدکننده سیستم (ترانفسر کیس)، بوش (سیستم برق)، آیسین (تولیدکننده گیربکس)، مگنا (تولیدکننده شاسی)، بنتلر و … استفاده کند که هر یک از این برندها نقش مهمی در تامین قطعات کلیدی محصولات اکستریم دارند.

 

این برندها تامین‌کننده محصولات خودروسازان معتبر دنیا از جمله ب‌ام‌و، مرسدس‌بنز، فولکس‌واگن و … نیز هستند. با این وجود است که می‌توان اکستریم را یک برند خودروسازی فرا مرزی دانست که نمی‌توان آن را به یک کشور محدود کرد.

 

همچنین اکستریم ضمن همکاری با خودروسازان معتبر دنیا، اقدام به‌راه‌اندازی ۵ مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان کرده است و در آن‌ها تعداد زیادی از مهندسان سرشناس خودروسازان بزرگ دنیا از جمله ب‌ام‌و، جگوار-لندروور و … مشغول به‌کار هستند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *