قطعات خودرو

گروه بهمن خودروهای با تحویل اردیبهشت 1403 را بهمن ماه 1402 می دهد

گروه بهمن

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،خودروسازی بهمن موتور طرحی را برای مشتریان خود ارائه کرده است که بر اساس آن، مشتریانی که خودرو فیدلیتی پرایم آنها قرار است اردیبهشت سال آینده تحویل داده شود، می‌توانند با تقاضای تبدیل به مدل ریسپکت ۲، خودروی خود را تا ۱۰ روز دیگر تحویل بگیرند.

 

این طرح به مدت یک هفته و به صورت محدود برای متقاضیان تبدیل خودرو اجرا خواهد شد. عاملیت‌های فروش گروه بهمن موظف هستند تقاضاهای مشتریان سامانه یکپارچه فروش را برای تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت ۲ دریافت کنند.

 

مشخصات فنی ریسپکت پرایم ۲

مدل ریسپکت ۲ بهمن موتور با توان ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر، مجهز به جعبه‌دنده اتوماتیک CVT با تعویض دنده ۹ سرعته است که توان را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سانروف، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای نور و باران، استارت دکمه‌ای، قابلیت روشن شدن با ریموت، ترمز پارک الکتریکی، اتوهلد، تریم داخلی چرم مصنوعی، چراغ‌های LED، شارژر بی‌سیم، سامانه‌های کنترل پایداری و شروع حرکت در سربالایی، نورپردازی کابین، شیشه‌های دودی عقب و… اشاره کرد.

 

در تیپ جدید ریسپکت، دسته‌دنده الکتریکی و جلوآمپر تمام دیجیتال اضافه شده‌ است. جلوآمپر جدید اطلاعات بیشتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. همچنین از تعلیق مک‌فرسون در جلو و تعلیق مولتی‌لینک در عقب بهره گرفته شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *