قطعات خودرو

تاریخ خودرو : اروین بیکر، نخستین مسابقه کراس کانتری را آغاز کرد

اروین بیکر، نخستین مسابقه کراس کانتری را آغاز کرد. اروین بیکر، مسابقه‌دهنده موتورسیکلت، در روز 14 اردیبهشت ماه در سال 1293 خورشیدی برابر با روز 5 می (مه) در سال 1914 میلادی، سن دیگو را با یک موتورسیکلت محصول شرکت ایندین موتور به مقصد نیویورک سیتی ترک کرد. بیکر، برنده نخستین مسابقه ای که تا به آن روز در پیست سرعت ایندیاناپولیس موتور برگزار شد، گردید. در دهه 1350 ش (دهه 1970 م) مجله کار اند درایور، از پنج مسابقه کاننبال حمایت کرد. سی اند دی، آنها را به عنوان مسابقات رسمی معرفی نکرد، با این حال آنها جمعیت زیادی را همراه خود داشتند. در طول این رویدادها رانندگان رکوردهای سرعت متعددی را ثبت کردند. مجله کار اند درایور، این مسیرها را به عنوان نوعی اعتراض به قوانین جدید بزرگراه و محدودیت 55 مایل در ساعت (88.495 کیلومتر بر ساعت) برای حداکثر سرعت خودروها که آن زمان به تازگی اجرایی شده بود، تبلیغ می کرد. 

آغاز اروین بیکر

بیکر، برنده نخستین مسابقه ای که تا به آن روز در پیست سرعت ایندیاناپولیس موتور، برگزار شد، گردید

اروین بیکر، نخستین مسابقه کراس کانتری را آغاز کرد. اروین بیکر (Erwin Baker)، مسابقه‌دهنده موتورسیکلت، در روز 14 اردیبهشت ماه در سال 1293 خورشیدی برابر با روز 5 می (مه) در سال 1914 میلادی، سن دیگو را با یک موتورسیکلت محصول شرکت ایندین موتور (Indian Motorcycle) به مقصد نیویورک سیتی ترک کرد. بیکر، برنده نخستین مسابقه ای که تا به آن روز در پیست سرعت ایندیاناپولیس موتور  (Indianapolis Motor Speedway) برگزار شد، گردید

مجله کار اند درایور

مجله کار اند درایور، از پنج مسابقه کاننبال حمایت کرد

در دهه 1350 ش (دهه 1970 م) مجله کار اند درایور (Car and Driver) از پنج مسابقه کاننبال حمایت کرد. سی اند دی (C&D) آنها را به عنوان مسابقات رسمی معرفی نکرد، با این حال آنها جمعیت زیادی را همراه خود داشتند. در طول این رویدادها رانندگان رکوردهای سرعت متعددی را ثبت کردند. مجله کار اند درایور، این مسیرها را به عنوان نوعی اعتراض به قوانین جدید بزرگراه و محدودیت 55 مایل در ساعت (88.495 کیلومتر بر ساعت) برای حداکثر سرعت خودروها که آن زمان به تازگی اجرایی شده بود، تبلیغ می کرد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *