قطعات خودرو

تاریخ خودرو : کادیلاک صورتی منتشر شد

کادیلاک صورتی منتشر شد. بروس اسپرینگستین در روز 13 اردیبهشت ماه در سال 1363 خورشیدی برابر با روز 3 می در سال 1984 میلادی، آهنگ پینک کادیلاک را منتشر کرد. این آهنگ در استفاده از استعاره های خودرویی برای جنسیت و عشق، از روند ترانه «کوروت قرمز کوچک (Little Red Corvette)» پرینس پیروی کرد. ترانه عاشقانه «دوستت دارم برای کادیلاک صورتی ات» درباره خودرو نیست. این آهنگ در فهرست آهنگ‌ های برتر بیلبورد در رتبه بیست و هفتم قرار گرفت و در طول تور «اسپرینگستین متولد شده در ایالات متحده آمریکا» به آهنگ محبوب جمعیت حاضر در کنسرت و انبوه هوادارن او در سراسر کشور و جهان تبدیل شد. آهنگی که تاریخ خودرو را هم شنیدنی تر و جذاب تر کرد.

آغاز ماجرا : آهنگ تاریخ ساز بروس اسپرینگستین

بروس اسپرینگستین، آهنگ پینک کادیلاک را منتشر کرد

کادیلاک صورتی منتشر شد. بروس اسپرینگستین (Bruce Springsteen) در روز 13 اردیبهشت ماه در سال 1363 خورشیدی برابر با روز 3 می در سال 1984 میلادی، آهنگ پینک کادیلاک (Pink Cadillac) (یا همان کادیلاک صورتی) را منتشر کرد.

استعاره های خودرویی برای عشق

این آهنگ در استفاده از استعاره های خودرویی از ترانه «کوروت قرمز کوچک» پیروی کرد

این آهنگ در استفاده از استعاره های خودرویی برای جنسیت و عشق، از روند ترانه «کوروت قرمز کوچک (Little Red Corvette)» پرینس (Prince) پیروی کرد.

ترانه عاشقانه و کادیلاک صورتی ات

ترانه عاشقانه «دوستت دارم برای کادیلاک صورتی ات» درباره خودرو نیست

ترانه عاشقانه «دوستت دارم برای کادیلاک صورتی ات (I love you for your pink Cadillac)» درباره خودرو نیست. این آهنگ در فهرست آهنگ‌ های برتر بیلبورد (Billboard) در رتبه بیست و هفتم قرار گرفت و در طول تور «اسپرینگستین متولد شده در ایالات متحده آمریکا (Springsteen’s Born in the USA)» به آهنگ محبوب جمعیت حاضر در کنسرت و انبوه هوادارن او در سراسر کشور و جهان تبدیل شد. آهنگی که تاریخ خودرو را هم شنیدنی تر و جذاب تر کرد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *