قطعات خودرو

تصاویر جدید خودرو ری را ایران خودرو، کراس اوور ملی با پلاک گذر موقت

ری را

ری را پس از رونمایی، اکنون پس از مراحل تست فنی و عملکردی، آماده ورود به خیابان‌های کشور است.

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، ایکو ری را در ابتدا با کد K125 شناخته می‌شد و بر اساس پلتفرم نسل اول پژو 2008 طراحی شده بود. اما اکنون با نام IKP1 و بر پایه پلتفرم PF1 توسعه یافته است که قبلاً به عنوان زیرساخت خودرو تارا مورد استفاده قرار گرفته بود. بنابراین این خودرو از نظر اندازه در کلاس B و در رده خودروهایی همچون نیسان جوک، سیتروئن C3 و پژو 2008 قرار ‌می‌گیرد.

 

بر اساس اعلام ایران خودرو ری را در سه مدل V1، V2 و V3 و با موتور EF7TC با 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور عرضه خواهد شد. مدل اول دارای گیربکس دستی 6 سرعته و دو مدل دیگر مجهز به گیربکس اتوماتیک 6 سرعته است.

 

تصاویر جدید خودرو ری را ایران خودرو

 

این خودرو از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل قبلی هیوندای سانتافه دارد که مورد انتقادهایی قرار گرفته است. اما تصاویر جدید نشان می‌دهد طراحی نهایی آن از پختگی و وضعیت نسبتاً مناسبی برخوردار است اما همچنان با طراحی‌های روز دنیا فاصله دارد.

 

ری را با تجهیزاتی همچون دوربین 360 درجه، دوربین عقب، سیستم‌های ایمنی مختلف، سیستم سرگرمی، صفحه نمایش لمسی، کیسه هوا و غیره مجهز شده است. با عرضه نهایی این خودرو، تنوع و کیفیت امکانات آن می‌تواند آن را به یکی از خودروهای برجسته بازار تبدیل کند.

 

در مجموع، ری را می‌تواند با بهبودهای انجام شده در طراحی ظاهری و داخلی، گزینه قابل توجهی برای خریداران خودروهای داخلی باشد و یک تغییر بزرگ در میان خودروهای تولید داخل به حساب آید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *