قطعات خودرو

جهيز ناوگان امدادي و كاهش زمان انتظار مشتريان براي دريافت خدمات امدادي

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، محمود سهیل نژاد قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش به همراه مجتبی معظمی مدیرعامل سایپایدک و سایر اعضای هیات مدیره این شرکت در بازدید از شرکت امداد خودرو سایپا در آخرین بازدید توسعه برنامه های این شرکت برای افزایش رضایت مشتریان.

 

 

 

 

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در این بازدید با اشاره به اینکه توجه به انتظارات مشتریان در دریافت خدمات اضطراری مهم است، خاطرنشان کرد: حرکت صعودی کسب و کار زمانی رخ می دهد که توجه ویژه به نیازهای مشتریان شود. به این منظور برای ارتقای رضایت مشتریان خدمات امدادی باید به شناسایی شرکت های جدید در این حوزه توجه کرد و نیازهای مشتریان این شرکت ها را در نظر گرفت.

 

 

وی افزود: کاهش زمان انتظار مشتری از دیگر موارد قابل توجه در کنار نوسازی، تجهیز و توسعه ناوگان امداد و نجات است. همچنین با توجه به ترافیک بالای شهرهای بزرگ، توسعه ناوگان امدادی برای کاهش زمان انتظار مشتریان و افزایش کمی و کیفی خدمات امدادی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

سهیل نژاد گفت: یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات امدادی می شود، تقویت نظارت بر عملکرد امدادگران است و جدای از این مهم باید به افزایش درآمد امدادگران توجه ویژه داشت.

 

 

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا با اشاره به استفاده دولت از خودروهای برقی تاکید کرد: با توجه به اینکه در آینده نزدیک شاهد استفاده از تاکسی های برقی در شهرهای بزرگ خواهیم بود، لازم است تمهیدات لازم برای ارائه خدمات انجام شود. . این خودروها تا بتوانیم پول و تجهیزات لازم را داشته باشیم که از این پس باید تامین شود.

 

 

سهیل نژاد گفت: ارائه خدمات در محل مشتری یکی از بهترین اقدامات برای نجات خودروهای سایپا است که باید به آن توجه بیشتری شود و با تبلیغات موثر در جامعه هدف بتوانیم این کسب و کار را گسترش دهیم.

 

 

در ادامه این بازدید مجتبی معظمی رئیس سایپدک در سخنانی در خصوص اقدامات توسعه ای انجام شده در امداد خودرو سایپا گفت: مدیران ارشد بر اهمیت بازارهای جدید در حوزه امداد و نجات خدمات تاکید کردند. گروه سایپا و به همین منظور با مشارکت گروه امداد خودروسایپا و سایپدک برنامه های مرتبط در آن گنجانده خواهد شد.

 

 

وی افزود: برای ارائه خدمات بهتر به مشمولان طرح امداد نوروزی باید برنامه ای جامع و دقیق بر اساس دستاوردها و تجربیات گذشته تنظیم شود.

 

 

در این بازدید، کوروش پارسا معین مدیر امداد و نجات سایپا به ارائه اطلاعاتی از عملکرد خدمات امداد و نجات سایپا پرداخت و گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه امداد و نجات، استقرار کارگران ساختمانی در حوزه تحویل. خدمات پیوند بدن ، توسعه خدمات خودرو در منطقه. ارتقای ناوگان VIP و امداد پلاس در سراسر کشور و افزایش تعداد واحدهای پشتیبانی از مهمترین برنامه های آینده پشتیبانی خودروهای سایپا است تا بتوانیم به افزایش پشتیبانی کمک کنیم. رضایت مشتریان گروه سایپا.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *