قطعات خودرو

حرکت به سمت فناوری‌های جدید از بارزترین خصوصیت ایران‌خودرو است

ایران‌خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایکوپرس- اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه افزود: بارزترین خصوصیت ایران‌خودرو ایران خودرو حرکت به سمت فناوری ها جدید، استفاده از دانش فنی، توسعه خطوط تولید مطابق با تکنولوژی روز و طراحی محصولات با کیفیت و منطبق با استانداردها و نیاز مشتریان با اتکا با توان و تخصص ظرفیت‌های داخل کشور است.

 

وی گفت: طراحی و تولید خودرو ری‌را بنزینی و برقی و تارا با بیش‌ترین سهم تولید از توان داخلی در شرایط تحریم ظالمانه باعث افتخار به وجود شرکت‌های بزرگی مانند ایران خودرو است که نقش مهمی در کاهش وابستگی صنعت خودرو به خارج را دارد و مایه مباهات است.

 

 

مدیرعامل بانک رفاه افزود: با توجه به این‌که بانک رفاه یکی از بانک‌های مهم کشور است، می‌تواند در حوزه‌هایی چون تامین نیاز مالی ایران خودرو همکاری کند.مدیرعامل ایران خودرو نیز در نشست با مدیرعامل بانک رفاه کارگران، بر توسعه همکاری با بانک رفاه کارگران در زمینه تامین مالی پروژه‌های تولید و توسعه محصولات تاکید کرد.

 

 

وی بر ملموس و مثبت بودن نتایج این همکاری تاکید کرد و گفت: تامین مالی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای اولویت ایران خودرو است که امیدواریم با همکاری بانک رفاه کارگران، اقدامات مثبت و موثری در این زمینه صورت گیرد.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *