قطعات خودرو

حمله پرآپشن چینی لوکانو به بازار دوم اروپا

لوکانو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، خودرو جیکو J7 که در ایران احتمالا با نام لوکانو L7 حاضر خواهد شد، یک خودروی اس یو وی چینی پر از فناوری است که برای ورود به بازار انگلستان آماده شده است.

 

این خودرو تابستان آینده با دو مدل موتور بنزینی یا ترکیبی پلاگین هایبرید، آپشن فراوان و رتبه ایمنی پنج ستاره به بازار اروپا عرضه می‌شود.

 

شرکت جیکو اعلام کرده است که مدت کوتاهی پس از عرضه برند خواهرش اومودا با مدل 5 کراس اوور، مدل اولیه J7 خود را تابستان آینده در انگلستان رونمایی خواهد کرد.

 

گفته می‌شود جیکو J7 با ترکیبی از قابلیت‌های خارج از جاده و فناوری‌های هوش مصنوعی همراه خواهد بود که در یک بدنه زیبا قرار گرفته‌اند که واقعاً با نشان اروپایی روی آن جایگاه خوبی خواهد داشت. طبق اعلام این شرکت چینی نام جیکو ترکیبی از واژه آلمانی “jäger” به معنای شکارچی و واژه انگلیسی “cool” به معنای خنک است و که ترکیب عجیبی را ایجاد کرده است.

 

لوکانو در مجله تاپ گیر انگلیس

 

مشتریان در انگلیس می‌توانند یک سیستم هیبریدی 1.5 لیتری یا موتور بنزینی 1.6 لیتری کوچک را انتخاب کنند، که هر دو از سیستم رانندگی هوشمند در تمام مودهای رانندگی و جاده‌های مختلف بهره‌مند خواهند بود. جیکو همچنین ادعا می‌کند به دلیل ساختار “جاذب انرژی شبه قفسی” در کنار مجموعه‌ای از فناوری‌های ایمنی فعال، این خودرو امتیاز ایمنی پنج ستاره جهانی را کسب کرده است.

 

کابین نیز با امکانات فراوانی از جمله سانروف بزرگ، نمایشگر بزرگ جلو، دوربین پانورامیک و سایر فناوری‌های چندبعدی کابین، به نظر می‌رسد عملکرد مناسبی به J7 بدهد.

 

در حال حاضر قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود بین 35000 تا 45000 پوند باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *