قطعات خودرو

کراس اوور برقی فرداموتورز جیلی ژئومتری C در بازار خودرو

جیلی ژئومتری C

شرکت فردا موتورز، که پیش از این عرضه موفقیت‌آمیز کراس اوور دو دیفرانسیل هیبریدی جیلی آزکارا را رقم زده، حالا گمانه‌زنی‌ها درباره افزودن خودرو برقی جدیدی به مجموعه‌اش را برانگیخته است.

 

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، به تازگی تصاویری از مدل ژئومتری C از گروه خودرویی جیلی، که به صورت پلاک گذر موقت در محدوده شرکت فردا موتورز دیده شده، شایعاتی در مورد ورود احتمالی این مدل خودروی برقی به بازار ایران را برانگیخته است.

 

 

 

جیلی ژئومتری C محصول جدید فردا موتورز

 

 

مشخصات فنی جیلی ژئومتری C محصول جدید فردا موتورز

ژئومتری C به عنوان یک خودرو برقی تمام‌عیار با موتور الکتریکی قدرتمندی که قابلیت تولید نیرویی معادل 197 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن متر را دارد، ذهن هر علاقه‌مند به فناوری و صنعت خودرو را به خود مشغول می‌دارد. این مدل با دو نوع باتری 53 و 70 کیلووات ساعتی عرضه می‌شود که قادر به پیمایش مسافت‌هایی تا 550 کیلومتر حسب استاندارد NEDC است، اما هنوز مشخص نیست که کدام پکیج باتری راهی بازار ایران خواهند شد.

 

جیلی ژئومتری C در شرکت خودروسازی فردا

 

در زمینه ابعاد و اندازه‌ها، ژئومتری C با طول 4432 میلی‌متر، عرض 1833 میلی‌متر و ارتفاع 1560 میلی‌متر، و فاصله محوری آن 2700 میلی‌متری، همراه است. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به دستگیره‌های مخفی شونده، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه کنترل پایداری (ESC)، ۶ کیسه هوایی، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، اتوپارک، سقف پانوراما و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد، که نشان دهنده توجه شرکت سازنده به تجهیزات پیشرفته و استانداردهای امنیتی بین‌المللی است.

 

این خودرو همچنین از جدیدترین تکنولوژی‌های ایمنی نظیر ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA) و سیستم هشدار خروج از خط (LDW) بهره می‌برد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *