قطعات خودرو

خط توليد رينگ آلومينيومی در شرکت رینگ سایپا راه اندازى شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز؛ محمدعلی تیموری در این بازدید با تقدیر از عملکرد و کارایی شرکت رینگ سایپا در جهت افزایش بهره وری گفت: با تولید انواع محصولات باکیفیت و عرضه آن به بازار مصرف می توان شاهد افزایش رضایت مشتریان در کنار آن باشیم.

او افزود: باید در خصوص ایجاد طرح‌های توسعه‌ایی و گسترش آن برای آینده در گروه سایپا برنامه‌ریزی مناسب و دقیق انجام گیرد زیرا آینده‌ صنعت خودروسازی را فعالیت هوشمند و انجام کارهای با برنامه و هدفمند مشخص خواهد کرد.

 

وی افزود: در تدوین برنامه های توسعه و گسترش آینده گروه سایپا باید برنامه ریزی درست و دقیقی انجام شود چرا که آینده صنعت خودرو با فعالیت های هوشمندانه و کار برنامه ریزی شده و هدفمند مشخص می شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در دو سال اخیر پروژه های قابل قبولی در راستای کاهش هزینه ها در شرکت تولیدی رینگ سایپا اجرا شده است، تاکید کرد: افزایش بهره وری و تقویت کیفیت محصولات تولیدی که شامل پروژه آزمایشی نیز می شد. برای خستگی، تست جاده، خط شروع برش ورق 2.5 تا 25 میلی متر، راه اندازی خط پرس ضایعات، راه اندازی سیستم اندازه گیری آنلاین، راه اندازی خط PT و … در شرکت تولید رینگ سایپا انجام می شود که جای تشکر دارد.
وی با اشاره به پیشرفت پروژه تولید رینگ های سنگین و نیمه سنگین در شرکت تولید رینگ سایپا، گفت: باید در اسرع وقت اقدامات لازم برای تولید و بهره برداری از رینگ های آلومینیومی و تمامی ادارات مرتبط این شرکت انجام شود. گروه سایپا آماده همکاری در این زمینه است.
تیموری گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم زنجیره تولید و تامین رینگ فولادی سبک، سنگین و نیمه سنگین، رینگ آلومینیومی و لاستیک مورد نیاز شرکت رینگ سایپا در خرمشهر را تکمیل کنیم. سایت (با توجه به زیرساخت ها و مزایای منطقه آزاد اروند).
مدیرعامل شرکت سایپا موتور تصریح کرد: پروژه هایی که قبلا در شرکت دایره ای آغاز شده بود باید با قدرت و سرعت بیشتری ادامه یابد و خطوط تولید رینگ های سنگین نیز با استفاده از تکنولوژی روز و به روز ساخته شود. تامین نیازهای داخلی و کسب درآمد از طریق صادرات محصولات.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *