قطعات خودرو

رنو کاردیان معرفی شد، جایگزینی برای ساندرو استپ وی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، رنو ساندرو استپ وی یکی از خودروهای اقتصادی معروف برند فرانسوی برای کشورهای در حال توسعه است. نسل فعلی این خودرو در حال خروج از خط تولید است و به زودی نسخه‌های جدید جایگزین آن خواهند شد. یکی از خودروهای جایگزین، رنو کاردیان است که برای عرضه به بازار مکزیک معرفی شده است. این خودرو در حقیقت نسل جدید رنو ساندرو استپ وی به شمار می‌رود. فیات پالس و فولکس واگن نیووس از جمله رقبای رنو کاردیان هستند. این خودرو در برزیل به تولید خواهد رسید.

 

رنو کاردیان همانند بسیاری دیگر از محصولات جدید رنو و داچیا، براساس پلتفرم CMF-B این شرکت توسعه یافته است. هنوز هیچ تصویری از فضای داخلی این خودرو منتشر نشده است اما خبرنگاران مکزیکی انتظار دارند کابین رنو کاردیان با فضای داخلی نسخه اروپایی ساندرو استپ وی یکسان باشد. طراحی ظاهر خارجی این خودرو نیز بسیار شبیه به سایر محصولات جدید داچیا است.

 

در بخش قوای فنی، رنو کاردیان به موتور سه سیلندر توربوشارژ یک لیتری مجهز است که بین 100 الی 120 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک شش سرعته دوکلاچه نیز جایگزین گیربکس CVT پیشین در این خودرو شده است.

 

خبرنگاران مکزیکی انتظار دارند تا رنو کاردیان طی ماه سپتامبر در این کشور و سایر بازارهای منطقه به صورت رسمی معرفی شود. همچنین از ماه اکتبر، تولید رنو کاردیان در سایت رنو برزیل آغاز خواهد شد. این سایت هاب منطقه‌ای رنو است که محصولات این برند را به مکزیک و سایر کشورهای آمریکای لاتین ارسال می‌کند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *