قطعات خودرو

شبکه خدمات پس از فروش آماده ارایه خدمات به تاکسی‌های برقی

خودروهای برقی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای ارایه خدمات مناسب به مشتریان تجهیز شده و نیروهای انسانی آموزش لازم را دریافت کرده‌اند و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

 

 

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی در دیدار با شهردار کرج در نشست با روسا و اعضا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای توزیع خودروهای برقی بر اساس سیاست وزارت حراست وجود دارد، گفت: نیازمندی شهرداری کرج برای توسعه ناوگان تاکسی‌رانی این شهر را با خودرو برقی تامین خواهیم کرد.

 

 

وی ادامه داد: به موازات تامین و واردات، خودرو برقی ری‌را در حال توسعه است که با تولید و عرضه آن، نیاز به خودرو برقی از طریق محصول داخلی تامین خواهد شد.

 

 

مهرداد کیانی شهردار کرج نیز در این نشست گفت: شهرداری کرج اولین شهری است که برای تامین حمل و نقل خود خرید اتوبوس های برقی و همچنین در برق رسانی تاکسی و کمک و همکاری قرارداد می بندد. مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین وزارت دفاع و کشور به ارائه خدمات بهتر به مردم ادامه خواهد داد.

 

براساس استراتژی وزارت حراست در تولید و عرضه خودروهای برقی ایرانی، خودرو دو مدل از محصولات باکیفیت از کشور چین ارائه کرده است که در صورت خرید شهری، آماده تحویل این تاکسی‌ها هستند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *