قطعات خودرو

شرایط فروش خودرو اطلس G با تحویل 90 روزه

اطلس G

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرایط فروش خودرو اطلس G با تحویل 90 روزه توسط سایپا معرفی شد. به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان می‌رساند امکان واریز وجه و ثبت‌نام نهایی با شرایط زیر فراهم شده است.

 

خودرو اطلس G با قیمت ۴٬۰۶۶٬۱۵۰٬۰۰۰ ریال در رنگ‌های مشکی، مشکی کرم، سفید مشکی، سفید قرمز، نوک مدادی، نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، سبز مشکی، قرمز مشکی، مسی مشکی، قهوه‌ای کرم عرضه می‌شود و تحویل خودرو حداکثر 90 روز کاری پس از ثبت‌نام است.

 

شرایط فروش خودرو اطلس G با تحویل 90 روزه

 

نوع خودرو قیمت خودرو (ریال) رنگ قابل عرضه زمان تحویل
اطلس 4,066,150,000 مشکی، مشکی کرم، سفید مشکی، سفید قرمز، نوک مدادی، نقره ای مشکی، کرم مشکی، سبز مشکی، قرمز مشکی، مسی مشکی، قهوه ای کرم حداکثر 90 روزه

 

 

مشخصات فنی خودرو اطلس G

خودروی اطلس، جدیدترین محصولی است که توسط شرکت سایپا و بر پایه پلتفرم X200 تولید شده است. سایپا با اعمال تغییرات در طراحی داخلی و خارجی این خودرو و همچنین افزودن امکانات و تجهیزات بیشتر، در پی جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده است.

 

اطلس از نظر فنی مجهز به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ M15 به قدرت ۹۰ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه است. این خودرو بسته به تیپ، از گیربکس دستی ۵ سرعته یا گیربکس CVT بهره می‌برد.

 

طراحی دورنگ داشبورد، سیستم صوتی-تصویری ایستاده، سانروف، صندلی‌های با استحکام بالاتر، موتور قوی‌تر، روشنایی اتوماتیک چراغ‌ها، سیستم کنترل پایداری و غیره اشاره کرد.

 

اطلس در دو تیپ S و L با چهار سطح تجهیزات S، L، G و E عرضه کند. تفاوت اصلی تیپ‌ها در امکانات رفاهی و ایمنی است و مهم‌ترین تفاوت ظاهری آن‌ها، تناسب یا عدم تناسب رنگ سقف و بدنه می‌باشد. تیپ‌های S و G از گیربکس دستی ۵ سرعته و تیپ‌های L و E از گیربکس CVT بهره می‌برند.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *