قطعات خودرو

شرايط فروش فوق العاده محصولات شركت زامياد + جدول بهمن 1401

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، گروه خودروسازی سایپا جدیدترین شرایط فروش محصولات شرکت زامیاد ویژه بهمن ماه 1401 را اعلام کرد.

 

 

در این طرح فروش محصولات نيسان تک سوزآپشنال با لاستيک راديال، نيسان تک سوزآپشنال با فرمان هيدروليک، پادرا پلاس بنزينی با لاستيک راديال و كارون با لاستيک راديال با موعد تحویل 90 روزه عرضه می‌شود.

 

 

این طرح از ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 18/11/1401 از طريق سايت فروش اينترنتی آغاز خواهد شد و تا زمان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

 

جدول شرایط فروش فوق العاده محصولات شركت زامياد:

 

نوع خودرو قيمت خودرو (ريال) رنگ قابل عرضه موعد تحويل
نيسان تک سوزآپشنال با لاستيک راديال 357 میلیون تومان آبی 90 روزه
نيسان تک سوزآپشنال با فرمان هيدروليک 359 میلیون تومان آبی 90 روزه
پادرا پلاس بنزينی با لاستيک راديال 418 میلیون تومان سفيد 90 روزه
كارون با لاستيک راديال 499 میلیون تومان سفيد 90 روزه

 

– در صورت هرگونه افزايش در هزينه های دولتی و قانونی ( شماره گذاری، بيمه، ماليات، عوارض و 000) تا قبل از فاكتورخودروها، بعهده مشتريان محترم ميباشد.

 

-در صورت عدم موجودی با لاستيک راديال، خودرو با لاستيک باياس تحويل می گردد

 

شرايط بخشنامه فروش فوق العاده محصولات شركت زامياد:
1- در صورتيكه پس از امضای قرارداد فی مابين مشتری بر حسب ضرورت و يا الزامات قانونی و يا لزوم رعايت استانداردهای اجباری و محيط زيست، شركت ملزم به نصب تجهيزات و يا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و يا تغييری در برخی از قطعات خودرو ايجاد شود و يا هرگونه افزايش هزينه های ( شماره گذاری، بيمه، ماليات، ماليات ارزش افزوده، ماليات نقل و انتقال، عوارض شماره گذاری و … تا قبل از فاكتور خودرو صورت پذيرد، هزينه های مربوطه از مشتری اخذ می‌گردد.

 

 

2- در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا زمان تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف صفر خواهد بود.

 

3- محدوديت های لازم از جمله دارا بودن گواهينامه رانندگی و ساير محدوديت‌ها كه در قسمت ” انتخاب خريد هر خودرو” مشخص گرديده است در زمان ثبت نام اعمال خواهد شد و در صورتی كه متقاضی خريد ، حائز شرايط ثبت نام در خصوص محدوديت ها نباشد و نسبت به واريز وجه اقدام نمايد ، ثبت نام ، نهايی نمی گردد و وجه واريز شده عودت می‌گردد .

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *