قطعات خودرو

ضرورت بهره مندي اتاق اصناف از پتانسيل اتحاديه هاي صنفي

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، محمدجواد برازنده، رئيس اتحاديه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران در ادامه گفت: متاسفانه زيرساخت هاي پر از دست انداز، شرايط و امکان سوءاستفاده را براي برخي از مديران اتحاديه هاي صنفي ايجاد کرده است. اين زيرساخت ها شامل موضوعات فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي مي شود.

 

وي افزود: همانطور که اتحاديه ها در انتخابات اتاق اصناف شرکت کرده و کانديداي خود را انتخاب مي کنند قطعاً براي برطرف شدن مشکلات همراه آنها خواهند بود. هر يک از روساي اتحاديه هاي صنفي در خصوص مسائل اقتصادي و فرهنگي تبحر دارند و از تخصص و مهارت خود مي توانند استفاده و کمک اتاق باشند؛ لذا تشکيل اتاق فکر متشکل از روساي اتحاديه هاي صنفي که بدون هيچ چشمداشتي در کنار هيات رئيسه خواهند ماند گامي در اين راستا خواهد بود.

 

برازنده با اشاره به يکي از خلاء هاي زيرساختي هاي موجود گفت: از سال هاي دور سازمان امور مالياتي، اصناف را با چالش هاي زيادي رو به رو کرده است. عدم اعتماد به اصناف منجر شده هر بار سازمان به نوعي مطالبات خود را از اين طيف زحمتکش اخذ کند که گويي هيچ منطقي از سوي اصناف براي برآوردهاي مطالبات غير عادلانه خود را قبول ندارد.

 

رئيس اتحاديه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران اظهار کرد: سازمان امور مالياتي مي تواند براحتي و با تعامل از اصناف ماليات حقه را بگيرد تا هم رضايت مندي اصناف را در پي داشته باشد و هم فرار مالياتي از بين برود. در اين ميان کمک و مشاوره از روسا و هيئت مديره هاي اتحاديه ها مي تواند راهگشا باشد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *