قطعات خودرو

عرضه مدل‌های جدید MG در سال ۲۰۲۴

ام جی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک؛ در حالی که برند ام جی در ایالات متحده حضور ندارد، اما خود را به عنوان یک نیروی در حال رشد در بسیاری از بازارهای کلیدی در سراسر جهان تثبیت کرده و در حال برنامه‌ریزی برای ارتقا مدل‌های درون‌سوز و برقی خود برای سال ۲۰۲۴ است.

 

لو جیاجون، مدیر کل واحد تجاری ام جی، به تازگی گفته است که این شرکت مدل‌های درون‌سوز خود را در نیمه اول و مدل‌های برقی را در نیمه دوم سال آینده به‌روزرسانی خواهد کرد. از جمله مهم‌ترین خودروهای جدید ام جی که سال آینده عرضه خواهند شد، می‌‌توان به جانشینان سوپرمینی ۳ و ZS اشاره کرد. ام جی همچنین در حال آماده‌سازی فیس‌لیفت دو سدان MG5 و MG7 است.

 

این شرکت با عرضه جهانیMG4 برقی خود را به عنوان یک رقیب جدی برای BYD مطرح کرده است. جیاجون گفته است که ام جی برخلاف BYD هنوز معتقد است که آینده‌ای برای خودروهای درون‌سوز وجود دارد و از تولید آن‌ها دست نخواهد کشید.

 

ام جی 3

 

MG همچنین در حال توسعه فیس‌لیفت MG4 با کابین کاملا ارتقایافته است. این شرکت سال آینده نیز یک شاسی بلند برقی پرچمدار به عنوان جانشین مارول R عرضه خواهد کرد. این مدل جدید مبتنی بر پلتفرم مقیاس‌پذیر ماژولار سایک خواهد بود که از تعویض باتری و بسته‌های باتری ۱۵۰ کیلووات ساعت پشتیبانی می‌کند. در حالی که مارول R تنها با فرمان در سمت چپ تولید می‌شود، افزایش فروش محصولات این برند در بریتانیا و استرالیا ام جی را متقاعد کرده است تا جانشین آن را با فرمان در سمت راست نیز تولید کند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *