قطعات خودرو

فروش نقدی تیارا ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1402

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، گروه مکث موتور اقدام به ارائه یک طرح فروش نقدی ویژه برای خودروی تیارا نموده است، که به افرادی که از طریق سامانه یکپارچه تخصیص اقدام یه خرید کرده‌اند، ارائه می‌شود. متقاضیانی که اولویت آن‌ها زمستان 1402 اعلام شده است می‌توانند، اقدام به خرید نقدی تیارا نمایند.

این طرح فروش نقدی تیارا در دو رنگ مشکی و سفید با قیمت ۱ میلیارد و ۳۴۱ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان، که معادل قیمت مصوب می‌باشد، به عرضه عموم گذاشته شده است. مشتریان علاقه‌مند می‌توانند از تاریخ 1 تا 05 مهرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا وجه خود را واریز نمایند. زمان تحویل خودروهای تیارا نیز ۹۰ روز کاری پس از انجام عملیات واریز وجه اعلام شده است.

 

در این طرح، واریز وجه تنها از طریق درگاه اینترنتی و به نسبت کد ملی‌های اعلامی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص امکان‌پذیر است و باید به نام متقاضی انجام شود. همچنین، شماره تلفن ثبت‌شده در سیستم باید به نام متقاضی باشد. قیمت اعلامی شامل تمامی هزینه‌ها از جمله عوارض بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش‌افزوده، نقل و انتقال و سایر هزینه‌ها می‌باشد، اما در صورت تغییر تعرفه‌ها تا زمان تحویل، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت ناشی از حقوق دولتی خواهد بود.

 

همچنین، جریمه تأخیر در تحویل خودرو در صورت تخصیص ارز در سامانه بانک مرکزی معادل ۱۲ درصد سالانه است و در صورت عدم تخصیص ارز در این سامانه، مسئولیت تأخیر به عهده مکث موتور نخواهد بود. همچنین، سود انصراف نیز با نرخ ۱۲٪ سالانه محاسبه می‌شود.

 

تمام اطلاعات و شرایط مربوط به این طرح فروش نقدی تیارا در وب‌سایت رسمی مکث موتور به آدرس www.maxmotorco.com قابل‌مشاهده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در بخشنامه فروش نقدی تیارا آمده که امکان انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص ثالث، امکان فروش حواله خودرو به صورت وکالتی و همین‌طور امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

 

جدول طرح فروش تیارا ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1402

 

خودرو تیارا مکث موتور
مدل 1402
رنگ سفید -مشکی
قیمت مصوب (ریال) 13,415,636,814
مبلغ قابل واریز در زمان ثبت نام (ریال) 6,715,636,814
الباقی (ریال) یک فقره چک به مبلغ 6,700,000,000 به تاریخ 1402.10.01
مهلت واریز وجه و ارائه چک شنبه 1 مهر 1402 تا چهارشنبه 5 مهر 1402
زمان تحویل 90روز کاری از زمان تحویل چک به نمایندگی و دریافت چک توسط شرکت

 

 

معرفی مشخصات فنی مکث موتور تیارا

خودروی تیارا توسط شرکت مکث موتور وارد بازار ایران شده است. این خودرو یک کراس اوور 7 نفره بزرگ است که در چین تولید می‌شود. تیارا مجهز به موتور 4سیلندر توربوشارژ 1.5 لیتری است که توان 155 اسب بخاری و گشتاور 215 نیوتن متری تولید می‌کند. این خودرو دارای گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است.

 

این خودرو از نظر ظاهری جذاب بوده و دارای کابین بسیار ارگونومیک و جادار است. از جمله امکانات رفاهی تیارا می‌توان به سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، ترمزدستی و درب صندوق عقب برقی، اتوهلد و غیره اشاره کرد.

 

با توجه به وزن 1610 کیلوگرمی، توان موتور تیارا چندان مناسب به نظر نمی‌رسد اما دسترسی سریع به گشتاور و گیربکس اتوماتیک مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. البته فرمان پذیری این خودرو به دلیل مرکز ثقل بالا و سیستم تعلیق ساده، چندان مطلوب نیست.

 

به طور کلی تیارا یک خودروی خانوادگی مناسب با امکانات رفاهی خوب است که می‌تواند نیازهای حمل و نقل عادی را برآورده کند. البته انتظار عملکرد در سطح خودروهای لوکس ورزشی از آن نمی‌رود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *