قطعات خودرو

معرفی مینی بوس لوکس هونگچی گویو

مینی بوس لوکس هونگچی گویو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، برند هونگچی زیرشاخه لوکس شرکت خودروسازی فاو چین است که اخیرا برخی محصولات آن را در بازار کشورمان شاهد بوده‌ایم. این برند علاوه بر خودروهای سواری، اتومبیل‌های تجاری لوکس را نیز به تولید می‌رساند. یکی از جدیدترین محصولات این برند، مینی‌بوس هونگچی گویو است که از ماه فوریه سال جدید میلادی در چین به فروش خواهد رسید.

 

پس از بیست سال، بار دیگر هونگچی تصمیم به تولید یک مینی‌بوس لوکس گرفته است. این مینی‌بوس ظرفیت 23 سرنشین دارد و برخلاف سایر خودروهای این رده، با موتور بنزینی به فروش می‌رسد.

 

طول کلی هونگچی گویو 7295 میلی متر، عرض 2090 میلی متر، ارتفاع 2785 میلی متر . فاصله بین دو محور آن 3990 میلی متر است. این مینی‌بوس براساس یک شاسی باری ساخته شده است، بنابراین نمی‌توانید توقع سواری نرم سدان‌ها را از ان داشته باشید. با این حال شرکت سازنده وعده داده است که عایق صوتی خوبی را در این خودرو خواهیم دید.

 

هونگچی گویو

 

فضای داخلی هونگچی گویو براساس سفارش مشتریان متغیر است و می‌تواند بین 17 تا 23 صندلی را در خود جای دهد. همچنین یک یخچال دو محفظه در کنار در برای غذا و نوشیدنی و یک نمایشگر سرگرمی تاشو در زیر سقف وجود دارد. پنل ابزار این مینی‌بوس از نوع آنالوگ است که یک نمایشگر 4.2 اینچی در میانه آن قرار دارد. همچنین نمایشگر 10.25 اینچی سیستم صوتی نیز در این خودرو قابل دسترسی خواهد بود. نیروی هونگچی گویو توسط موتور سه لیتری V6 توربوشارژر بنزینی تامین می‌شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *