قطعات خودرو

معرفی نمایشگر ال جی با دو تصویر متفاوت برای راننده و سرنشین کنار!

نمایشگر ال جی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، این نمایشگرها که مخصوص سرنشینان طراحی شده‌اند، توسط راننده دیده نمی‌شوند و تمرکز او را مختل نمی‌کنند. ال‌جی قصد دارد در جریان نمایشگاه CES 2024، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناوری جهان در لاس‌وگاس، از نمایشگرهای جدید خود با فناوری «کنترل زاویه دید» رونمایی کند. این تجهیز، حواس‌پرتی راننده را به حداقل می‌رساند و به سرنشینان اجازه می‌دهد تا به تماشای محتوای دیجیتالی دلخواه خود، مثل فیلم سینمایی بپردازند.

 

 

 

فناوری این نمایشگرها به نمونه‌های موجود در لندرُوِر رنجرور L322 شباهت زیادی دارد که محتوای متفاوتی را برای راننده و سرنشین کنارش نشان می‌داد (فناوری به زاویه دید متفاوت سرنشین جلو و راننده تکیه داشت). الجی قصد دارد با پیشبرد این روند معرفی محصول خود را با عنوان تامین‌کننده شماره ۱ جهان در زمینه نمایشگرهای اطلاعات و سرگرمی برای آینده حمل‌ونقل معرفی کند.

 

 

نمایشگر تازه این شرکت با چند اختراع دیگر که مخصوصا برای خودروهای خودران مبتنی‌بر نرم‌افزار توسعه داده شده‌اند، روانه نمایشگاه خواهد شد. تمام این تلاش‌ها در برنامه «نمایشگرمحور کردن» خودروها می‌گنجد.

 

 

پنل اولد تازه الجی در سراسر کابین خودرو کشیده خواهد شد تا (مرسدس‎‌بنز EQS) هم راننده وهم سرنشین کنار او به یک صفحه «اولترا-HD» دسترسی داشته باشند. سرنشینان عقب هم از نمایشگرهایی از سقف باز می‌شوند بهره‌مند خواهند شد. الجی درکنار معرفی نمایشگر خود، یک نمونه تازه از یک HUD (نمایشگر روی شیشه) جدید نیز پرده‌برداری خواهد کرد که با تکیه بر فناوری نمایش سه‌بعدی به بهبود دید راننده کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

نمایشگرهای تازه این برند کره‌ای از فناوری موسوم‌به «پی-اولد» بهره‌مند شده‌اند که یک روکش ارتجاعی را نیز به آن‌ها اضافه می‌کند و به سازنده اجازه می‌دهد تا نمایشگر را همراه با منحنی داشبورد خودرو، خم کند.

 

الجی معتقد است این فناوری در هیچ محصول مشابه دیگری وجود ندارد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *