قطعات خودرو

آمار فروش چری در 2023 منتشر شد، بزرگترین صادرکننده خودروی چین

اخیراً، هلدینگ چری آمار فروش سالانه خود را در سال 2023 منتشر کرد.

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، گروه چری در سال 2023 “دوازدهمین افزایش متوالی” در حجم فروش را به دست آورد، به طوری که فروش تجمعی به 1،881،316 خودرو رسید که نسبت به سال گذشته 52.6٪ افزایش داشته است. از این میان، حجم فروش در دسامبر 2023 به 215،690 خودرو رسید. درآمد سالانه گروه برای اولین بار از مرز 300 میلیارد یوان گذشت .

 

این گروه در طول سال 937،148 خودرو صادر کرده که نسبت به سال گذشته 101.1٪ افزایش داشته و برای 21 سال متوالی رتبه اول صادرات خودروهای سواری برند چینی را به دست آورده است. تاکنون گروه چری بیش از 13 میلیون کاربر خودرو در سراسر جهان دارد که از این میان 3.35 میلیون کاربر در خارج از کشور چین هستند.

 

 

با تمرکز بر برندهای کلیدی در سبد برندهای چری هولدینگ برای خودروهای سواری، ارقام فروش سالانه این شرکت در سال 2023 رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. فروش سالانه برند CHERY در سال 2023 به 1،341،261 خودرو رسید که 47.6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 

در همین حال، برند EXEED در فروش سالانه 134.9 درصد رشد داشته و به 125،521 خودرو رسیده است.

برند JETOUR که متمرکز بر خودروهای SUV است، در سال 2023 موفق به فروش 315،167 خودرو شده که 75 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

 

علاوه بر این، برند iCAR چری که پیش فروش مدل اول خود را در 18 دسامبر آغاز کرد، تا 31 دسامبر بیش از 10،000 سفارش برای مدل iCAR 03 دریافت کرده است.

 

فروش تجمعی 1،881،316 خودرو توسط چری در 2023

 

 

فعالیت‌های گروه چری در سال ۲۰۲۳ میلادی

 

گروه چری در سال ۲۰۲۳ میلادی محصولات نوآورانه‌ای همچون تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید و سری eQ را روانه بازار کرد. همچنین با همکاری مدل‌های اصلی مانند سری تیگو ۸، سری تیگو ۷ و آریزو ۸، محصولات جامعی از خودروهای برقی و سوخت فسیلی را عرضه کرد که منجر به رشد پایدار و سریع فروش گروه شد.

 

چری با ارزش‌های هسته‌ای برند “سبز، فناوری، خانواده و همراهی”، گام‌های جهانی‌سازی خود را در سال ۲۰۲۳ محکم‌تر کرده و باعث افزایش مداوم نفوذ برند شده است. در رتبه‌بندی مشترک “۵۰ سازنده برند جهانی چینی در سال ۲۰۲۳” که توسط گوگل و کانتار منتشر شد، چری رتبه اول در دسته خودرو را کسب کرد. چری با پایبندی به مفهوم شهروندی جهانی “در یک مکان، برای یک مکان”، به طور فعال در توسعه اقتصادی، ساختار ESG، معیشت و فعالیت‌های خیرخواهانه کشورهایی که بازارهای خارجی دارد، مشارکت می‌کند.

 

چری در نمایشگاه بین‌المللی خودرو قطر (ژنو) به صورت رسمی معماری QPower خود را تحت عنوان “تکامل برای آینده” رونمایی کرد.

 

QPower نمایانگر ۲۶ سال تجربه انباشته و پیشرفته فناوری قدرت چری است و یک راهکار جامع حرفه‌ای قدرت را که انواع سوخت‌های اصلی مانند ICE، PHEV، BEV و هیدروژن را پوشش می‌دهد، ارائه می‌کند. QPower مزایای انرژی مانند “قدرتمند و سریع”، “بهینه و سبز” و “انرژی بالا و هوشمند” را داراست و نیازهای سفر سبز صاحبان خودرو را از نظر عملکرد قدرت، برد، شارژ سریع و ایمنی جامع برآورده می‌کند. معرفی QPower نه تنها نوآوری بیشتری را به صنعت خودروی جهانی می‌آورد، بلکه تجربه رانندگی بهتری را نیز برای صاحبان خودرو در سراسر جهان فراهم می‌کند.

 

در سال ۲۰۲۳، چری برای دومین سال متوالی “روز فناوری چری” را برگزار کرد و آخرین دستاوردهای استراتژی فناوری پیشرو خود را رونمایی کرد. چری فناوری‌های پیشرویی را در زمینه‌هایی همچون معماری ترکیبی هوشمند، باتری‌ها، محرک الکتریکی و غیره انباشته است. این تلاش برای خلق محصولات با کیفیت بالا با پیشرفت‌های جامع در “ایمنی”، “فضا”، “مصرف انرژی”، “هوشمندی” و “اکولوژی” برای صاحبان خودرو در سراسر جهان است، بنابراین یک زنجیره نوآوری فناوری مخصوص آینده ایجاد می‌کند.

 

چری همچنان بر برچسب‌های استاندارد طلایی “ساخت چین” و “خلق شده در چین” از نظر کیفیت تمرکز می‌کند. در “مطالعه کیفیت اولیه چین در سال ۲۰۲۳” منتشرشده توسط جی.دی. پاور، چری در میان برندهای مستقل چینی رتبه اول را کسب کرده است. آزمایشگاه برخورد پیشرو آسیای چری در سال ۲۰۲۳ مجموعاً ۵۳۲ آزمون برخورد خودرو انجام داد که یک رکورد تاریخی جدید محسوب می‌شود. از میان آن‌ها، مدل نماینده چری، تیگو ۷ پرو، در آزمون A-NCAP استرالیا (۲۰۲۳) رتبه ۵ ستاره را کسب کرد. برای رفع “نگرانی‌های ایمنی برق” صاحبان خودرو، چری بهبود حفاظت ایمنی برق را در جنبه‌های مختلف از جمله تجهیزات سخت‌افزاری، اقدامات ایمنی و ایمنی برقی پیگیری کرده است.

 

با ورود به سال ۲۰۲۴، گروه چری همچنان اهداف تجاری سالانه “به مراتب بیشتر از نرخ رشد صنعت و دستاوردهای بزرگ‌تر از سال ۲۰۲۳” را دنبال می‌کند. این شرکت بر توسعه محصولات با کیفیت بالا که با “ارتقای برند، گسترش بازار، پیشروی فناوری و حرکت صنعت به سمت کل زنجیره ارزش” مشخص می‌شوند، پافشاری می‌کند. هدف افزایش قابل‌توجه سطح توانمندی‌های شرکت، حفظ بهبود مداوم کیفیت کسب‌وکار و تسریع روند تبدیل‌شدن به یک برند جهانی است. در سال ۲۰۲۴، چری سری جدیدی از مدل‌های PHEV و BEV را در بازارهای متعدد راه‌اندازی خواهد کرد که با فناوری‌های پیشرفته‌ای همچون نسل جدید DHE/DHT، هوش مصنوعی، رانندگی خودکار و کابین هوشمند مجهز شده‌اند و با به‌روزرسانی محصولات، به‌طور مداوم ویژگی‌های فناورانه خودروها را ارتقا می‌دهند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *