قطعات خودرو

پیکاپ D-Max V-Cross با ظاهری جذاب‌تر و کابین مجهزتر روانه بازار شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، پیکاپ D-Max V-Cross ایسوزو جیانگشی به تازگی وارد بازار شده است. این خودرو در چهار مدل مختلف در محدوده قیمت ۲۳.۴ الی ۳۰.۲ هزار دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

 

پیکاپ D-Max V-Cross در حقیقت همان نسخه معمولی با کیت V-Cross به حساب می‌آید که تزئینات و المان‌های مشکی‌رنگ به آن اضافه شده است. علاوه بر نوارهای مشکی در جلوپنجره، آینه‌های جانبی، قوس چرخ‌ها، قالپاق‌ها، پدال‌ها، دستگیره درب‌ها و … همگی به رنگ مشکی درآمده‌اند. به علاوه، لوگوی 4×4 روی سپر عقب دیده می‌شود.

 

نسخه V-Cross پیکاپ D-Max

 

از لحاظ اندازه، نسخه V-Cross پیکاپ D-Max دارای ۵۲۸۰ میلی‌متر طول، ۱۹۰۰ میلی‌متر عرض و ۱۸۵۰ میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله بین چرخ‌های آن به ۳۱۲۵ میلی‌متر می‌رسد. طول، عرض و ارتفاع قسمت بار خودرو نیز به ترتیب، ۱۴۹۵، ۱۵۳۰ و ۴۹۰ میلی‌متر است.

 

داخل کابین D-Max V-Cross

 

البته پیکاپ ایسوزوی چینی نه‌تنها از لحاظ ظاهری، بلکه از لحاظ مشخصات کابین نیز ارتقا پیدا کرده و حالا شامل یک نمایشگر اطلاعات سرگرمی جدید در وسط داشبورد می‌شود که دریچه‌های تهویه در پایین آن جاسازی شده‌اند. ناحیه دکمه‌ها و تعویض دنده نیز از نو طراحی شده و امکاناتی همچون سیستم اتصال خودرو Yealink، پد شارژ بی‌سیم موبایل، دستیار صوتی هوشمند و … در دسترس سرنشینان قرار می‌گیرد. همچنین سیستم‌های کمک‌راننده هوشمند ADAS با سطح خودمختاری L2 بوش نیز به خودروی جدید افزوده شده‌اند.

 

پیکاپ دی-مکس وی-کراس در زیر کاپوت از موتور دیزلی ۱.۹ لیتری استفاده می‌کند که ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۸ سرعته دستی اتوماتیک به چرخ‌ها وارد کرده و باعث حرکت ماشین می‌شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *