قطعات خودرو

سید مهدی کاظمی: هیئت مدیره جدید اتحادیه را برای پیشبرد اهداف حمایت کنیم

سید مهدی کاظمی حضور پر شور اعضای صنف در انتخابات را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه اتحادیه از خطر ادغام رهایی پیدا کرد و اعضا در برهه حساسی با درک اهمیت شرکت در انتخابات، به خواسته ما لبیک گفتند. اکنون زمان همدلی و وفاق همه اعضا با هیئت مدیره جدید اتحادیه است و باید فارغ از اختلاف نظرها و گروه‌بندی‌ها، هیئت مدیره جدید را برای پیشبرد اهداف حمایت کنند.

 

بیشتر بخوانید: پیام تبریک اتحادیه لوازم یدکی خودرو خطاب به هیئت مدیره منتخب

 

سید مهدی کاظمی در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو ضمن تقدیر از اعضای بزرگ صنف لوازم یدکی برای شرکت در انتخابات روز دهم خردادماه بیان کرد: روز دهم خردادماه روز بسیار بزرگی برای اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران بود چرا که در این روز با وجود گرمای هوای و معطلی به دلیل قطعی 3 ساعته سیستم رأی‌گیری، صبروانه ایستادند و رأی خود را به صندوق انداختند و کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کردند.

 

 

بیشتر بخوانید: اعضای صنف با حضور در پای صندوق رأی درس بزرگی به ما دادند

 

وی با اشاره به اینکه من به اعضای صنف لوازم یدکی اعتماد دارم و پیش‌بینی حضور گسترده آنها را در روز انتخابات می‌کردم اظهار کرد: در هر مصاحبه‌ای از اعضای صنف به نیکی یاد کرده‌ام و مطمئن بودم روز انتخابات صنف را تنها نمی‌گذارند. از ساعات اولیه رأی گیری افراد زیادی در صف رأی حضور داشتند و با وجود قطعی طولانی سیستم، صف را ترک نکردند.

 

 

کاظمی با بیان اینکه قطعی سیستم رأی گیری پیش‌بینی نشده بود عنوان کرد: مسئولان وزارت صمت و شخص محمد جعفرنیا برای برقراری سیستم نهایت تلاش خود را کردند و از همه آنها ممنونیم. خوشبختانه با وصل شدن سیستم رأی گیری شاهد سرعت رأی دادن افراد بودیم و این زمان به 3 دقیقه برای هر نفر رسید که همین امر باعث شد عده زیادی در ساعات کمتری موفق به رأی دادن شوند. روز گذشته بخش زیادی از خیابان اکباتان متاثر از انتخابات بود و ازدحام جمعیت بالای اعضا قابل تقدیر و تشکر است.

 

زمان همدلی و وفاق همه اعضا

 

او ضمن تاکید بر چالش‌های اساسی اتحادیه عنوان کرد: اتحادیه لوازم یدکی با چالش‌های زیادی از جمله طرح شناسه کالا و قیمت‌گذاری کالا درگیر است و هیئت مدیره جدید باید نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات صنف انجام بدهد. خوشبختانه اتحادیه از خطر ادغام رهایی پیدا کرد و اعضا در برهه حساسی با درک اهمیت شرکت در انتخابات، به خواسته ما لبیک گفتند. اکنون زمان همدلی و وفاق همه اعضا با هیئت مدیره جدید اتحادیه است و باید فارغ از اختلاف نظرها و گروه‌بندی‌ها، هیئت مدیره جدید را برای پیشبرد اهداف حمایت کنند.

 

 

سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی با اشاره به اینکه روز 10 خردادماه نمادی از همدلی و پشتیبانی اعضای صنف بود، افزود: هیئت مدیره قبلی اتحادیه تمامی تلاش خود را طی این سالیان برای رفع موانع و رضایت اعضای صنف کرده است و قطعا نواقصی هم در کار ما بوده که از تمامی اعضا طلب بخشایش دارم و امیدوارم هیئت مدیره جدید با توان و دانش خود در جهت رضایتمندی اعضا بکوشند.

 

 

 

سید مهدی کاظمی ضمن تبریک به اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه بیان کرد: همه کاندیداهای انتخابات از جنس صنف بودند و از بازار لوازم یدکی اطلاع کافی دارند. اعضای منتخب با همدلی و کوشش می‌تواند در جهت پیشبرد خواسته‌های به حق اعضا گام بردارد و مطمئن هستم اتحادیه با قدرت و توان بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد. امیدواریم هیئت مدیره جدید با تدابیر لازم بازار قطعات خودرو را به سمت شفافیت و آرامش بیشتر سوق دهند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *