قطعات خودرو

نمایشگا اتومکانیک سپاس افتتاح می‌شود

نخستین دوره نمایشگاه « اتومکانیک سپاس» با حمایت ۱۹ اتحادیه و انجمن خودرویی برای اولین بار در سالن نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه تاکید بر توجه به استفاده از قطعات با کیفیت داخلی و کالاهای دارای اصالت و شناسنامه دار است. اتحادیه ها و انجمن های حامی و برگزار کننده نمایشگاه بنا دارند پس از برگزاری این نمایشگاه تشکلی فراگیر در سطح ملی با حضور تمام ذینفعان عرصه تولید ، تامین ، توزیع و خدمات خودرویی تاسیس کنند.

این تشکل که بزرگترین تشکل صنفی – صنعتی کشور خواهد بود می تواند موجب همگرایی، تعامل ، تنظیم و ثبات تولید قطعات خودرو ، عرضه مناسب و ارائه خدمات مطلوب تعمیرگاهی به مصرف کنندگان نهایی گردد.

علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در همین راستا گفت: ما بنا داریم شیوه نامه یکسان براساس تامین حقوق مشتری و تضمین خدمات ارائه شده در تعمیرگاه را با کمک تولید، تامین و توزیع کنندگان قطعات خودرویی تدوین و با ثبت در سازمان استاندارد رونمایی کنیم.

اولین نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»  ساعت ۳ بعداز ظهر روز چهارشنبه ۸ تیرماه افتتاح خواهد شد و تا روز ۱۱ تیرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برای بازدید عمومی  دایر خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *