قطعات خودرو

چند پیشنهاد به انجمن صنایع لنت ترمز و کلاچ

  به اعتقاد انجمن لنت و کلاچ ممنوعیت واردات لنت خون تازه ای در این صنعت وارد کرده است. این انجمن نوید داده و اعلام داشته است با توجه به نظارت سازمان ملی استاندارد بر تولیدات کارخانه های لنت و ازطرفی تشکیل وتقویت واحدهای تحقیق و پژوهش کارخانه های مزبور برای دستیابی به کیفیت بالاتر در آینده نه چندان دورتر شاهد تحولی در تولید لنت خواهیم بود. هم چنین اظهار خوشحالی کرده اند که مردم و بنکداران به تولیدات ایرانی روی آورده اند و با توجه به ممنوعیت واردات لنت اگر برند خارجی در بازار دیده یقیناً محصول تولیدی کارگاه های زیر پله ای تولید لنت است که تولید فیک می کنند یا از طرق غیر قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند.با فرض صحت مطالب یاد شده می توانیم امیدوارم باشیم لااقل در بخش لنت و کلاچ اولا خودکفایی حاصل خواهد شد، در ثانی تولیدکنندگان با عِرق ملی محصولاتی با حداکثر کیفیت ارائه خواهند کرد در این وضعیت چند پیشنهاد به انجمن و اعضای محترم آن داریم:

 

بازرگانان می توانند به شما در تامین نقدینگی، تهیه مواد اولیه و حتی انتقال تکنولوژی ازطریق تامین قالب، ماشین آلات وتجهیزات تولید وکنترل کیفیت کمک کنند. بسیاری ازواردکنندگان بزرگ لنت درسال های گذشته مستقیماً درگیر تولید در کشورهای جنوب شرق آسیا بوده اند لذا اطلاعات و امکانات ذی قیمتی دارند که می توانند در یک فرآیند مشارکتی به تولید کننده ایرانی منتقل کنند.

 

در موضوع تامین نقدینگی هیچ نوع تامین مالی دیگری(وام یا بورس) همانند تامین از سوی بازرگانان ایرانی نخواهند بود چون علاوه بر ارزان بودن در واقع تضمین خرید نیز خواهد بود.

 

شرکت های دانش بنیان یا دانشمندان ومحققین علاقمندی در کشور وجود دارند که در یک فرآیند برد- برد می توانند روی فرمولاسیون لنت کار کنند تا نیاز به واردات مواد اولیه به حداقل برسد.

 

مصرف کننده نهایی قیمت، کیفیت و در دسترس بودن برایش مهم است اما ازاین ها مهم تر احترام است. انجمن یا کارخانه های تولیدی می توانند به شکل بسیار سازمان یافته، حرفه ای و با استفاده ازآخرین و بهترین روش ها، نرم افزارها و سخت افزارهای موجود سامان های راهنمایی، رسیدگی به شکایات و دریافت پیشنهادهای مشتریان را ایجاد و با جدیت دنبال کنند.

 

تبلیغات به معنای معرفی وتقویت برند کاری مفید وخوب است اما در کالاهایی نظیر لنت اطمینان بخشی واعتماد سازی مهم تر است.بنابراین انجمن واعضای آن می توانند باکمک رسانه های مختلف اعم ازتخصصی وعمومی به اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی و برانگیختن حس همیاری فعالان شبکه توزیع و مصرف کنندگان نهایی مبادرت نمایند.

 

فهرست مطالب

2 دیدگاه

  1. سلام به نظر اینجانب برای اینکه مطالب و اخبار مندرج در سایت را بتوان به عنوان مرجع در جلسات توجیهی و مطالب دیگر استفاده نمود، لطفا هر مطلب خبری یا مقاله که در این محل بارگزاری می نمایید، منابع و مآخذ آن ذکر شود.
    با تشکر و به امید موفقیت

  2. سلام
    امروز 1400/06/03 میباشد که من این پیام را میگذارم از انجمن یا سازمانهای زیربط میخواهم لطفأ به یکی از تولید قطعات خودرو که منظورم لعنت میباشد رسیدگی کنید چون من سه مدل با مارک های مختلف لعنت خریدم هرسه انها کاملأ بی کیفیت هستند که در حین استفاده از خود صدای ناهنجاری تولید می کنند که خبراز بی کیفیت انها میدهد ، و اخر اینکه روی همه لعنت های موجود هیچ خبری از برچسب دارای تلفن و ادرس موجود نمی باشد
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *