• صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک
منو
  • صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک

http://ghatatnews.ir/?p=197

خانه » چند پیشنهاد به انجمن صنایع لنت ترمز و کلاچ

  • عبدالعلی مجد
  • 3 آبان 1399

آدرس کوتاه:

http://ghatatnews.ir/?p=197

چند پیشنهاد به انجمن صنایع لنت ترمز و کلاچ

  به اعتقاد انجمن لنت و کلاچ ممنوعیت واردات لنت خون تازه ای در این صنعت وارد کرده است. این انجمن نوید داده و اعلام داشته است با توجه به نظارت سازمان ملی استاندارد بر تولیدات کارخانه های لنت و ازطرفی تشکیل وتقویت واحدهای تحقیق و پژوهش کارخانه های مزبور برای دستیابی به کیفیت بالاتر در آینده نه چندان دورتر شاهد تحولی در تولید لنت خواهیم بود. هم چنین اظهار خوشحالی کرده اند که مردم و بنکداران به تولیدات ایرانی روی آورده اند و با توجه به ممنوعیت واردات لنت اگر برند خارجی در بازار دیده یقیناً محصول تولیدی کارگاه های زیر پله ای تولید لنت است که تولید فیک می کنند یا از طرق غیر قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند.با فرض صحت مطالب یاد شده می توانیم امیدوارم باشیم لااقل در بخش لنت و کلاچ اولا خودکفایی حاصل خواهد شد، در ثانی تولیدکنندگان با عِرق ملی محصولاتی با حداکثر کیفیت ارائه خواهند کرد در این وضعیت چند پیشنهاد به انجمن و اعضای محترم آن داریم:

  • بازرگانان می توانند به شما در تامین نقدینگی، تهیه مواد اولیه و حتی انتقال تکنولوژی ازطریق تامین قالب، ماشین آلات وتجهیزات تولید وکنترل کیفیت کمک کنند. بسیاری ازواردکنندگان بزرگ لنت درسال های گذشته مستقیماً درگیر تولید در کشورهای جنوب شرق آسیا بوده اند لذا اطلاعات و امکانات ذی قیمتی دارند که می توانند در یک فرآیند مشارکتی به تولید کننده ایرانی منتقل کنند.
  • در موضوع تامین نقدینگی هیچ نوع تامین مالی دیگری(وام یا بورس) همانند تامین از سوی بازرگانان ایرانی نخواهند بود چون علاوه بر ارزان بودن در واقع تضمین خرید نیز خواهد بود.
  • شرکت های دانش بنیان یا دانشمندان ومحققین علاقمندی در کشور وجود دارند که در یک فرآیند برد- برد می توانند روی فرمولاسیون لنت کار کنند تا نیاز به واردات مواد اولیه به حداقل برسد.
  • مصرف کننده نهایی قیمت، کیفیت و در دسترس بودن برایش مهم است اما ازاین ها مهم تر احترام است. انجمن یا کارخانه های تولیدی می توانند به شکل بسیار سازمان یافته، حرفه ای و با استفاده ازآخرین و بهترین روش ها، نرم افزارها و سخت افزارهای موجود سامان های راهنمایی، رسیدگی به شکایات و دریافت پیشنهادهای مشتریان را ایجاد و با جدیت دنبال کنند.
  • تبلیغات به معنای معرفی وتقویت برند کاری مفید وخوب است اما در کالاهایی نظیر لنت اطمینان بخشی واعتماد سازی مهم تر است.بنابراین انجمن واعضای آن می توانند باکمک رسانه های مختلف اعم ازتخصصی وعمومی به اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی و برانگیختن حس همیاری فعالان شبکه توزیع و مصرف کنندگان نهایی مبادرت نمایند.
  • اعتماد بخشی, انجمن لنت و کلاچ, بازار لوازم یدکی, بازرگانی, تامین نقدینگی, تولید لنت, دانش بنیان, فن آوری, قطعات خودرو شماره 5, مصرف کننده نهایی
قبلیقبلبازار سرمایه (بورس)
بعدیچرا برخی همکاران موفق ترند؟ / امیرحسن صیرفی توضیح می‌دهدبعدی

خودروهای اقتصادی ارابه مرگ نباشد

محمدامین الهی 07 تیر 1401

احتمال از سرگیری تولید تندر ۹۰ با قطعات روسی

عبدالعلی مجد 05 تیر 1401

پرداخت تسهيلات به واحدهاي صنفي منوط به ثبت صورتحساب الکترونيک

سارا رستگار 07 تیر 1401

ممنوعیت تولید خودرو های بدون کیفیت

مرتضی مهدوی 11 تیر 1401

۱۰۰ درصدی شدن عبور مستقیم صنعت خودرو

علی محمد اخوان 05 تیر 1401

استفاده از پتانسیل و توانمندی علمی نخبگان دانشگاهی کشور

عبدالحسین آزاد 07 تیر 1401

‫2 نظرها

  1. محمد محمدی دوستدار گفت:
    10 آبان 1399 در 1:05 ب.ظ

    سلام به نظر اینجانب برای اینکه مطالب و اخبار مندرج در سایت را بتوان به عنوان مرجع در جلسات توجیهی و مطالب دیگر استفاده نمود، لطفا هر مطلب خبری یا مقاله که در این محل بارگزاری می نمایید، منابع و مآخذ آن ذکر شود.
    با تشکر و به امید موفقیت

    پاسخ
  2. عبدالله گفت:
    03 شهریور 1400 در 8:42 ب.ظ

    سلام
    امروز 1400/06/03 میباشد که من این پیام را میگذارم از انجمن یا سازمانهای زیربط میخواهم لطفأ به یکی از تولید قطعات خودرو که منظورم لعنت میباشد رسیدگی کنید چون من سه مدل با مارک های مختلف لعنت خریدم هرسه انها کاملأ بی کیفیت هستند که در حین استفاده از خود صدای ناهنجاری تولید می کنند که خبراز بی کیفیت انها میدهد ، و اخر اینکه روی همه لعنت های موجود هیچ خبری از برچسب دارای تلفن و ادرس موجود نمی باشد
    باتشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قطعات خودرو TV

گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

مرصاد رنگرز 09 تیر 1401

گزارش تصویری اولین روز نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

محمدمهدی بشارت‌نیا 09 تیر 1401

تماشا کنید : معرفی نمایشگاه اتومکانیک سپاس

مرصاد رنگرز 29 خرداد 1401

تماشا کنید: اسکندر معترف: در گذشته صداقت بیشتر از این بود / از گذشته تا امروز صنف لوازم یدکی

مرصاد رنگرز 22 خرداد 1401

اخبار صنعت خودرو

مبلغ جریمه های ۱۴۰۱ مشخص شد + بررسی کامل خلافی خودرو
پای سانتافه ایرانی چه زمانی به بازار باز می‌شود؟ پیش بینی قیمت «ری‌را»
بازی مافیا در جاده مخصوص؛دولت با روئین تن چه خواهد کرد؟
جابه جایی یک سوم کالا در سال بدون سند حمل
دور زدن قانون اسقاط کامیون‌ های فرسوده تنها با ۸۰۰ میلیون تومان
واردات خودرو به زودی ابلاغ می‌شود
طرح استیضاح وزیر صمت در راستای مشکلات وضعیت بازار و صنعت خودرو بود
تاریخ خودرو : فاجعه پل اسکای وی
چه خودروهایی در آستانه خروج از خط تولید هستند؟
خودروهای چینی سه برابر قیمت جهانی در ایران به فروش می‌رسند
ممنوعیت تولید خودرو های بدون کیفیت
دولت در تامین ارز واردات به جمع‌بندی نرسیده است
گرانی ۵۰ تا ۱۵۰ میلیونی خودروهای وارداتی| موتور افزایش قیمت خارجی ها روشن شد
ایران‌خودروی فردا در مسیر صنعت دانش‌بنیان
پیشنهاد اقتصادی مدیرعامل ایران‌خودرو برای توسعه دانش‌بنیان‌ها

برترین‌های قطعات خودرو

مدیر بازاریابی بالین تک: محدودیت واردات خودرو انگیزه رقابت را در واحدهای قطعه‌سازی از بین می‌برد
مدیرعامل نوین پارت: هیچ‌کس از عدم ثبات قیمت ارز سود نمی‌برد
ابوالفضل کریمی مدیرعامل سانیار صنعت: به تولید کالای با کیفیت و به‌روز متعهدیم
خیز بلند سیل‌گسترسالاران برای کسب 25 درصد بازار اورینگ کشور
اصلش پلاس تکسه
خرید مطمئن لنت ترمز ژرمن تکس
فولاد آذین سهند
شرکت ماشین لنت تهران
شرکت راین گستر
شرکت سوخت آما

وب‌گردی

بستن